رئیس مرکز فعالیت های دینی خبر داد:

فعالیت ۱۸۰۰مسجد در تهران

رئیس مرکز فعالیت های دینی و امور مساجد شهرداری تهران از وجود یک هزار و ۸۰۰ مسجد فعال در تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ - 23July 2016

فعالیت ۱۸۰۰مسجد در تهران

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،حجت الاسلام  جواد صادق زاده با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر یک هزار و ۹۶۴ مسجد در تهران وجود دارد که  قریب به یک هزار و ۸۰۰ مسجد فعال است و از آنها استفاده می شود.

وی با اشار به این که در برخی از مساجد تنها یک نوبت نماز جماعت برگزار می شود، خاطر نشان کرد: اما در برخی از مساجد علاوه بر برپایی نماز جماعت، برنامه های فرهنگی شامل آموزش قرآن و.. نیز برگزار می شود.

رئیس مرکز فعالیت های دینی و امور مساجد شهرداری با بیان این که در اکثر قریب به اتفاق مساجد تهران برنامه های تابستانی برگزار می شود، تصریح کرد: در واقع مسئولیت اجرایی برنامه های فرهنگی مساجد به عهده مرکز رسیدگی به امور مساجد است و شهرداری و مرکز فعالیت های دینی بنا به وظیفه خود به حمایت و پشتیبانی برنامه های فرهنگی  این مساجد می پردازد.

حجت الاسلام صادق زاده افزود: برنامه های فرهنگی این مساجد شامل اردوهای فرهنگی ورزشی تفریحی، آموزش قرآن  است و درواقع وابسته به  نوع مساجد، آن هایی که  شرایط لازم  را دارند برنامه های زیادی برای فصل تابستان و پر کردن اوقات فراغت برگزار می کنند.

 این مسئول خاطر نشان کرد: مرکز فعالیت های دینی تمام توان خود را در راستای پر کردن اوقات فراغت و ایجاد فضای مناسب در جهت توسعه آموزه های دینی برای این مساجد به کار می گیرد.
منبع:میزان
 

نظر شما
پربیننده ها