فرماندار دیر بوشهر مطرح کرد

تأثیر نماز جمعه بر تقویت بینش سیاسی مردم

فرماندار دیر استان بوشهر گفت: نماز جمعه در تقویت بینش سیاسی و ایمان مردم مؤثر بوده است.
کد خبر: ۹۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹ - 23July 2016

تأثیر نماز جمعه بر تقویت بینش سیاسی مردم

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس، حمزه اعتماد روز شنبه در نشست با امام جمعه به مناسبت 5 مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در تهران به امامت آیت الله طالقانی افزود: برپایی نماز جمعه که یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، موجب تقویت بینش سیاسی و بصیرت مردم ایران شده است.

وی ضمن تقدیر وتشکر از ائمه جمعه شهرهای دیر، بردخون، آبدان و مسئولان ستادهای نماز جمعه اظهارداشت: برپایی نماز جمعه در سراسر کشور و استقبال باشکوه مردم موجب شد بسیاری از توطئه های دشمنان داخلی و خارجی خنثی شود.

فرماندار دیر با تاکید برحضور و شرکت مدیران شهرستان برای شرکت در نماز جمعه گفت: نماز جمعه یکی از دلایل رشد فکری جامعه است و به مدیران تاکید شده که در این سنگر معنوی و فکری حضوری گسترده داشته باشند.

وی نقش ائمه جمعه در حمایت از مسئولان موثر دانست و گفت: ائمه جمعه علاوه بر ارشاد و آگاه سازی مردم، در بخش های مختلف می توانند به یاری مسئولان بشتابند.

امام جمعه دیر نیز گفت: نماز جمعه باعث تحکیم وحدت جامعه و باید باشکوه برگزار شود.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: دفاع از ارزش های اسلامی، ایستادگی در برابر زیادهخواهی دشمنان اسلام، خنثی کردن شایعات دشمن داخلی و خارجی، بصیرت افزایی، پیگیری مشکلات مردم و حضور مردم در صحنه ها بخشی از اقدام های نهاد نماز جمعه این شهرستان است.

در شهرهای دیر، بردخون و آبدان از توابع شهرستان دیر نماز جمعه به ترتیب به امامت سید علی حسینی، سید عبدالحسین رکنی حسینی و محمد حمیدی نژاد اقامه می شود.

منبع:ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار