فراخوان دومین جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی تمدید شد

فراخوان دومین جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی با محوریت بیداری و مقاومت اسلامی به مدت یک ماه تمدید شد.
کد خبر: ۹۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ - 23July 2016

فراخوان دومین جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی تمدید شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، با توجه به استقبال و درخواست علاقهمندان شرکتکننده از دومین جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی با محوریت بیداری و مقاومت اسلامی و گذشت سه ماه از اعلام فراخوان، مدت برگزاری آن یک ماه دیگر تمدید شد.

محسن شیرازی دبیر دومین جشنواره اظهار کرد: نظر به اهمیت موضوع جشنواره و به دنبال تقاضای مکرر شرکتکنندگان این دوره از جشنواره که پنجم مرداد ماه به اتمام میرسد، فراخوان جشنواره تا 5 شهریور ماه 1395 تمدید و این آخرین فرصت متقاضیان برای ارسال اثر خواهد بود.

وی افزود: دومین جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی با محوریت بیداری و مقاومت اسلامی و 16 محور موضوعی به همت انجمن پیشکسوتان سپاس و با حمایت بنیاد رسانهای بیان، مرکز مستند حقیقت، دبیرخانه دائمی مجمع جهانی بیداری اسلامی و موسسه فرهنگی هنری فرزندان روحالله در حال برگزاری است و اعضای هیئت داوران آن از اساتید برجسته در حوزه فرهنگ و هنر کشور هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقهمندان میتوانند آثار خود را در دو بخش فرهنگی و هنری از طریق سایت جشنواره به آدرس اینترنتی www.jashnvareh-sepas.ir ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی به آدرس telegram.me/sepasngo مراجعه نمایند.

نظر شما
پربیننده ها