توسط مجموعه فرهنگی «سرچشمه»؛

جشنواره عکس، ویژه بانوان باحجاب برگزار می‌شود

نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس «حجاب و دختران جوان» ویژه‌ بانوان عکاس باحجاب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ - 23July 2016

جشنواره عکس، ویژه بانوان باحجاب برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر «سرچشمه» اولین جشنواره و نمایشگاه عکس «حجاب و دختران جوان» ویژه بانوان عکاس با حجاب را برگزار میکند.

در این جشنواره ملی از تمام بانوان عکاس محجبه دعوت میشود تا حضور دختران جوان باحجاب را در عرصههای مختلف اجتماع قاب بگیرند.

علاقهمندان برای شرکت در این جشنواره میتوانند قابهای تصویری خود را تا ١٤ مرداد مصادف با روز دختر به دبیرخانه به نشانی hejab.sarcheshmeh@gmail.com و یا آدرس تلگرام جشنواره @hejab.sarcheshmeh ارسال کنند. همچنین عکاسان میتوانند این آثار را به آدرس پستی تهران، میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفیپور، مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر «سرچشمه» بفرستند.

بعد از داوری در دهه کرامت توسط تیمی از عکاسان حرفهای و با سابقه مراسم تقدیر و اختتامیه در روز 25 مرداد برگزار خواهد شد.

در مقررات عمومی این جشنواره عنوان شده است که دبیرخانه جشنواره حق استفاده از عکسهای ارسال شده را در قالبهای نمایشگاهی، کلیپ و مکتوب داراست.

سرچشمه برای نفرات اول تا سوم این جشنواره یک سکه بهار آزادی و برای 5 نفر برگزیده نیمسکه بهار آزادی در نظر گرفته است؛ همچنین برای تمام شرکتکنندگان بن تخفیف خرید از فروشگاههای حجاب و زندگی بهشتی در نظر گرفته شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار