مدیر دارالقرآن کریم زنجان خبر داد

آغاز برگزاری دوره‌های آموزشی دبستان فرهنگ و ادب

مدیر دارالقرآن کریم زنجان از آغاز برگزاری دوره‌های آموزشی دبستان فرهنگ و ادب زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ - 23July 2016

آغاز برگزاری دوره‌های آموزشی دبستان فرهنگ و ادب

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، ولیالله رحیمی اظهار کرد: دارالقرآن کریم زنجان طی سال جاری اقدام به استعدادیابی از کودکان و نوجوانان برای برگزاری دورههای آموزشی کرده است.

وی با اشاره به اینکه قبل از فرا رسیدن ایام تابستان اقدام به پیشثبتنام برای شرکت در دورههای آموزشی دارالقرآن کریم از طریق دبستان فرهنگ و ادب شد، گفت: خوشبختانه استقبال از برگزاری این دورهها مطلوب بود.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان گفت: در قالب این طرح در رشتههای مختلف شامل قرآن، رشته عربی، زبان انگلیسی، فیزیک دوره متوسطه، آموزش حروف الفبای فارسی، رشتههای ورزشی از جمله فوتبال، ساخت بازیهای علمی، رباتیک، داستان، آموزش کتابخوانی استعدادیابی انجام شد.

رحیمی با اشاره به اینکه ثبت نام از علاقهمندان در این دورهها آغاز شده است، تصریح کرد: در این دوره 60 نفر از علاقهمندان حضور دارند.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان با اشاره به کارکرد و فعالیتهای دبستان پسرانه فرهنگ و ادب زنجان گفت: این مرکز آموزشهای تخصصی در قالب علمی و معرفتی به دانشآموزان ارائه میدهد.

وی با اشاره به استقبال به عمل آمده از دورههای آموزشی دارالقرآن کریم افزود: برای فراگیری موضوعات قرآنی و بهرهمندی تعداد بیشتری از مردم از این دورهها در تلاش برای افزایش تعداد شعبات این مجموعه قرآنی هستیم.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان اظهار کرد: طی روزهای آینده تعداد شعبات دارالقرآن کریم به 20 مورد افزایش خواهد یافت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار