فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف و ضبط بیش از 2 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 2 تن و 29 کیلوگرم تریاک در سه عملیات پلیسی در استان کشف شد و 11 قاچاقچی در این زمینه دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ - 23July 2016

کشف و ضبط بیش از 2 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های نیمروز و زاهدان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی مشترک موفق به توقیف یک دستگاه کامیون و 2 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر شدند.

وی ادامه داد: یک تن و 165 کیلوگرم تریاک در این عملیات از خودروها کشف و در این رابطه هشت قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی ایرانشهر نیز یک باند بزرگ را که مقادیر قابل توجهی مواد مخدر برای انتقال به استان های مرکزی کشور در ارتفاعات سینگ این شهرستان انبار کرده بودند شناسایی کردند.

سردار رحیمی افزود: ماموران پس از شناسایی محل دقیق دپوی مواد مخدر، منطقه را تحت نظر قرار داده و در عملیاتی غافلگیرانه 2 نفر از اعضای این باند را دستگیر و در بازرسی از محل 610 کیلوگرم تریاک، یک قبضه سلاح کمری و یک دستگاه موتورسیکلت را کشف کردند.

وی گفت: ماموران پلیس در ادامه این عملیات 2 دستگاه خودروی پژو متعلق به قاچاقچیان را نیز در منطقه بزپیران ایرانشهر شناسایی و پس از مدتی درگیری با قاچاقچیان مسلح ضمن توقیف 2 دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی 254 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار