همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)؛

مراسم بزرگداشت شهید «حسینعلی بالویی» برگزار می‌شود

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم بزرگداشت شهید «حسینعلی بالویی» در مصلای بهشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ - 23July 2016

مراسم بزرگداشت شهید «حسینعلی بالویی» برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از مازندران، کربلایی علی اصغر بالویی پدر بزرگوار شهید غواص حسینعلی بالویی از برگزاری مراسم بزرگداشت این شهید خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در مصلای بهشهر برگزار میشود.

شهید حسینعلی بالویی نخستین فرزند از سه فرزند خانواده بالویی است که سال1349  در شهرستان بهشهر استان مازندران به دنیا آمد. او در 13 سالگی با علاقهمندی فراوان به عنوان یک بسیجی داوطلب در میادین جنگ حضور یافت و در عملیات والفجر 8 و فتح فاو از ناحیه پا مجروح شد.

 وی بعد از گذشت سه سال و حضور مداوم در جبهههای هشت سال دفاع مقدس سرانجام در دیماه سال 65 و در عملیات کربلای 4  در جزیره امالرصاص به شهادت رسید.

خانواده شهید «حسینعلی بالویی»، شهید غواص 16ساله بعد از گذشت 29 سال از شهادت فرزندشان با او در روز چهارشنبه 7 مرداد ماه 94 در معراج شهدای مرکز واقع در  تهران دیدار کردند.

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید حسینعلی بالویی در روز جمعه 23 مرداد ماه 94 همزمان با مراسم تشییع پیکر مطهر 5 شهید گمنام از غواصان شهید و خطشکن عملیات کربلای 4 در شهرستان بهشهر استان مازندران برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید بعد از برگزاری مراسم تشییع با حضور مردم مازندران طبق وصیتش در بهشت فاطمه(س) شهرستان بهشهر در قبر خالی که سالها به نام او در این گلزار شهدا وجود داشت، به خاک سپرده شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار