آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن برگزار می‌شود

آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم از سوی سازمان اوقاف و با همکاری سازمان سنجش روز دوشنبه 11 مرداد‌ماه در دانشگاه علوم معارف و قرآن کریم تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ - 23July 2016

آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن ۱۱ مردادماه ۱۳۹۵ در تهران برگزار میشود.

حجتالاسلام سیدمصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اعلام این خبر اظهار داشت: آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم روزهای 11 تا 15 مردادماه با حضور 420 نفر از حافظان کل قرآن کریم برگزار خواهد شد.

وی گفت: براساس جدول پیشبینی شده این آزمون در روزهای 11 و 12 مرداد ویژه برادران و 13 تا 15 مرداد ویژه خواهران در دانشگاه علوم معارف و قرآن کریم تهران از ساعت 8 تا 18 برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: در این آزمون حدود 250 نفر از خواهران و 170 نفر از برادران حضور یافته و توسط 14 نفر از اساتید و داوران خواهر و برادر مورد ارزیابی قرار میگیرند.

به گفته حسینی از این تعداد شرکت کننده 353 نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم و 67 نفر نیز دارای مدارک کارشناسی و بالاتر هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار