مادر شهید «صیاد شیرازی» به کما رفت؛

آخرین وضعیت جسمانی مادر شهید صیاد شیرازی + عکس

برادر شهیدصیاد شیرازی با اشاره به اینکه متأسفانه ریه مادرم در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد، گفت: مادر هم‌اکنون در حالت کما به سر می‌برد و هوشیاری‌اش ضعیف شده است؛ با این حال تحت مراقب‌های ویژه است.
کد خبر: ۹۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ - 21July 2016

آخرین وضعیت جسمانی مادر شهید صیاد شیرازی + عکس

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، جعفر صیاد شیرازی، برادر شهید امیر سپهبد علی صیادشیرازی طی گفتوگویی در خصوص آخرین وضعیت «شهربانو شجاع»، مادر این شهید بزرگوار اظهار داشت: مادر که به علت کهولت سن و یک سری ناراحتیهای ریوی و قلبی که از قبل داشت، در منزل تحت مراقبتهای ویژه بود، عملا تحرکی نداشت و به کمک ویلچری حرکت میکند.

وی با بیان اینکه متأسفانه اخیرا ناراحتی ریوی مادر، شدت پیدا کرد و باعث شد، ایشان را به بیمارستان ارتش منتقل کنیم، افزود: وضعیت مادر در روزهای اول بستری در بیمارستان مناسب بود، اما بعد از مدتی ریه آب گرفت و باعث شد، تنفس وی مشکل پیدا کند و به بخش مراقبتهای ویژه (ICU) منتقل شود.

برادر شهید صیاد شیرازی همچنین اضافه کرد: الان چند روز است که مادر در I.C.U به سر میبرد و عکسهایی که از وی گرفته شده نشان میدهد، ریه حالت عفونی پیدا کرده است؛ به گونهای که ایست قلبی داشت اما الحمدلله برگشت پیدا کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه متأسفانه ریه مادرم در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد، بیان کرد: مادر اکنون در حالت کما به سر میبرد و هوشیاریاش ضعیف شده است؛ با این حال تحت مراقبهای ویژه است.

برادر شهید صیاد شیرازی، در خصوص آخرین تشخیص تیم پزشکی افزود: از آنجایی که ریه مادر حالت عفونی پیدا کرده، تنفس وی دچار مشکل شده و در حال حاضر به رغم استفاده از دستگاه، فشارش در نوسان است.

وی با بیان اینکه هماکنون تنفس مادرم با کمک دستگاه صورت میگیرد، اظهار کرد: مادرم دومین روزی است که در وضعیت کما به سر میبرند.

لازم به ذکر است؛ امیر سرتیپ دوم علی جهانشاهی فرمانده قرارگاه منطقهای ارتش در شمال شرق کشور و جمعی از مسئولان استان خراسان رضوی از مادر شهید علی صیاد شیرازی در بیمارستان «شمس الشموس» ارتش در مشهد عیادت کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار