سردار یکتا در ‌اجلاس ‌«عفاف و حجاب» مشهد:

اوضاع اردوگاه دشمن به‌هم ریخته است/ در برابر "جنگ حرفه‌ای" دشمنان ‌کار عملیاتی انجام دهیم‌

مسؤل قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء با بیان اینکه اوضاع اردوگاه دشمن به‌هم ریخته است، گفت: باید در برابر "جنگ حرفه‌ای" دشمنان ‌کار عملیاتی انجام دهیم‌.
کد خبر: ۹۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ - 21July 2016

اوضاع اردوگاه دشمن به‌هم ریخته است/ در برابر

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حسین یکتا پیش از ظهر امروز در دومین اجلاس سراسری «عفاف و حجاب» که در محل پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد اظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی از بالای دکل وقتی نگاه میکرد وضعیت فرق میکرد و امروز وقتی بالا دکل انقلاب میرویم میبینم که اوضاع اردوگاه دشمن بههم ریخته است.

وی افزود: 22 بهمن با عقبه 15 خرداد و تاسوعا و عاشورا برنامههای دشمن را نقش برآب کرد و امروز از منطقه صفر مرزی کردستان میتوان بازدید کرد و نیروهای ما ناوهای جنگی آمریکایی را به سمت سواحل کشورهای عربی هول دادند.

وی با اشاره به اینکه بسیج عراق در حال شکلگیری است، تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری 25 سال دیگر اسرائیلی وجود ندارد.

یکتا با اشاره به اینکه دنیا بین ظهور و سقوط گیر کرده است، گفت: اول انقلاب با منافقان فریب خورده جنگیدیم الان حرام خوردهها آمدند و این نشان از این دارد که هرچه به قله ظهور نزدیک شویم سختتر است.

مسؤل قرارگاه فرهنگی خاتمالاوصیاء تصریح کرد: در نبرد آخرالزمان اسلام از تقیه درآمده و مقام معظم رهبری راهکار را نشان دادهاند و طبق فرموده مقام معظم رهبری  نبرد عزمها و ارادهها شروع شده و ما در پیچ مهم تاریخی قرار داریم.

یکتا افزود: ایشان در ادامه راهکارهای خود فرمودند شما بدریون، بدر کبری هستید و در شرایط کنونی ابتکار عمل را در دست بگیرید دیگر وقت توجه موسسه و آرم و نشان نیست.

مسؤل قرارگاه فرهنگی خاتمالاوصیاء با اشاره به حسن باقری خبرنگاری که رفت و به عنوان فرمانده عالی رتبه شهید شد افزود: امروز هرچه میفهمیم باید عمل کنیم نبرد جدی شده و پیروز نبرد هستیم.

یکتا خاطرنشان کرد: قطعنامه 598 را ما به دشمن تحمیل کردیم و الان در مرحله نفسگیر قرار داریم جنگ حرفهای شده و باید کار عملیاتی انجام دهیم.

مسؤل قرارگاه فرهنگی خاتمالاوصیاء تصریح کرد: رزمنده ما با نیت انتقام سیلی حضرت زهرا (س) به میدان نبرد میرفت و امروز نباید با ناملایمات و کاستیها کم بیاوریم و طبق فرموده مقام معظم رهبری «ید بیضا» را در بیاوریم و عصا موسی را بیندازیم.

یکتا درباره دیدار مقام معظم رهبری با شورای جبهه فرهنگی خاطرنشان کرد: وقتی ایشان میگویند قلب آقا از گزارش جبهه فرهنگی حجاب و عفاف خوشحال شده است، اینها نور و برکت میآورد.

وی تصریح کرد: امروز بسوزید و بسازید، جوانانمان را با زبان و رفتار درست کنید که اگر دنیا را بر سرمان بریزند دیگر آن زمان وقت نیست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار