فرمانده سپاه استان البرز در گفتگو با دفاع پرس:

بی اهمیتی نسبت به مسائل دینی زمینه‌ساز نفوذ است

فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه مسئولین باید مدافع غیرت و حیا در جامعه باشند؛ ولی بی‌تفاوت هستند، گفت: اگر اهمیتی نسبت به دین وجود نداشته باشد، دشمن می‌تواند نفوذ کند.
کد خبر: ۹۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۶ - 14July 2016

بی اهمیتی نسبت به مسائل دینی زمینه‌ساز نفوذ است

سردار علی استادحسینی در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس با اشاره به اینکه حجاب بر همه واجب است، اظهار داشت: دشمن درصدد گرفتن غیرت، عفت و حیا از جامعه است و با تمام توان در این راستا تلاش میکند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه زمانی که حجاب از سر بانوان برداشته شود، زمینه بیغیرتی مردان به وجود میآید، افزود: برداشته شدن حجاب زمینه بیغیرتی زنان را نیز به وجود میآورد و دشمن میتواند به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به اینکه اگر اهمیتی نسبت به دین وجود نداشته باشد، دشمن میتواند نفوذ کند، گفت: در همین راستا ظلمستیزی و دفاع از مظلومین از بین میرود و فردی که بیغیرت شود، نسبت به جامعه بیتفاوت میشود.

استادحسینی با بیان اینکه مسئله بدحجابی و بی عفتی موضوع اصلی برخی از پروندهها در دادگاههای خانواده است، افزود: پیام روز حجاب حفظ و تحکیم بنیان خانواده است که این امر با نهادینه کردن حجاب و عفاف در جامعه محقق میشود.

وی با اشاره به نامنویسی و اشکال زننده و عجیب بر روی لباسها، گفت: متاسفانه در حال حاضر دشمن برای ما طراحی لباس میکند و هیچکدام متناسب با آموزههای اسلامی، غیرتی و ایرانی نیستند و باید در این مسئله ورود کرد.

سردار استادحسینی با بیان اینکه این نوع لباس پوشیدن در جامعه یعنی به حراج گذاشتن ناموس، افزود: در حال حاضر لباسی متناسب با بانوان باغیرت و حیا در جامعه نیست و باید دولت به سبب اینکه مسئولیت او از همه بالاتر است به این امر توجه کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از لباسها در جامعه حرمتشکنی میکنند، گفت: دولت باید مدافع غیرت و حیا در جامعه باشد؛ ولی بیتفاوت است؛ که باید جواب خانواده و خون شهدا را بدهد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با بیان اینکه وقتی حجاب در خانوادهها کنار برود، بیحرمتی، اعتیاد و طلاق وارد میشود، افزود: در این وضعیت دیگر دشمن احتیاج به لشکرکشی ندارد و فکر ما را همراه خودش میکند که سبب ذلالت میشود.

وی با اشاره به هزینه بالای کالای حجاب، گفت: دولت باید در این امر ورود کند؛ زمانی که کالاهای مخرب با قیمت ارزان در اختیار جوانان قرار میگیرد ولی کالای حجاب با قیمت گران عرضه میشود، نشاندهنده این است که دست دشمن در پشت پرده است.

استادحسینی با بیان اینکه تا دولت نسبت به امر به معروف و نهی از منکر و معضلات جامعه حساسیت نشان ندهد برای ما مشکل به وجود میآید، افزود: دولت باید این مشکلات را درمان کند و در زمینه کالاهای حجاب کمک کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار