در پی بستری شدن جانباز 70 درصد مشهدی:

برای شفای حاج رجب محمد زاده دعا کنیم

حاج رجب محمدزاده جانباز مشهدی که چهره نورانیاش در اذهان تمامی عاشقان فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت حک شده است بر اثر عفونت ریوی در بیمارستان امام حسین(ع) مشهد مقدس بستری شده است.
کد خبر: ۹۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ - 13July 2016

برای شفای حاج رجب محمد زاده دعا کنیم

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، حاج رجب محمدزاده جانباز مشهدی که چهره نورانیاش در اذهان تمامی عاشقان فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت حک شده است از 17 تیرماه جاری بر اثر عفونت ریوی در بخش داخلی بیمارستان امام حسین(ع) مشهد مقدس بستری شده است.

محمدرضا محمدزاده فرزند این یادگار دفاع مقدس در گفتوگویی با اشاره به اینکه برای اولین بار است که پدرم پس از دهها سال از مجروحیت در بیمارستان بستری میشود، گفت: پدرم چند روز پیش احساس سوزش شدیدی را در ناحیه ریهها احساس کرد که به همین منظور به پزشک مراجعه کردیم.

وی افزود: با بررسیهای پزشکی مشخص شد که این عارضه مربوط به عفونت ریوی است که برای درمان، پزشکان اقدام به بستری وی کردند.

فرزند این جانباز مشهدی با اشاره به اینکه هماکنون پدرم نیمه هوشیار است، خاطرنشان کرد: ظاهراً انتقال عفونتهای ناشی از ضایعه صورت باعث عفونت ریوی شده است.

محمدزاده پیرامون پیگیری مسئولان بنیاد شهید در این خصوص گفت: الحمدالله برخی از مسئولان بنیاد شهید استان پیگیر موضوع هستند و در بیمارستان حاضر شدهاند، اما خواستهای که از مسئولان داریم این است که پس از بهبود وضعیت پدرم، با توجه بهسختی نگهداری عمومی و پزشکی، ایشان در آسایشگاه جانبازان بستری شوند.

فرزند حاج رجب محمدزاده در پایان از مردم خواست که با دعای خود، سلامتی این جانباز دفاع مقدس که نمونهای از هزاران جانباز مظلوم انقلاب اسلامی است را از خداوند متعال بخواهند.

حاج رجب محمد زاده جانباز ۷۰ درصد، بسیجی نانوایی بود که در سال ۱۳۶۶ بر اثر اصابت خمپاره از ناحیه سر و صورت به درجه جانبازی نائل شد، او پس از ۲۴ بار جراحی صورت در ۲۸ سال گذشته کماکان برای حضور در جامعه دچار مشکل است تا جایی که مجبور به ترک محل زندگی قبلی خود در یک مجتمع مسکونی  شده است.

دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها آرزوی این جانباز سرافراز بود که این آرزو در یازدهم فروردین ماه سال گذشته در تالار آینه حرم مطهر رضوی محقق شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار