سردار حسین ذوالفقاری:

جهان اسلام با وحدت توطئه دشمنان را خنثی کند

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی درگیری بین مسلمانان را بزرگترین خطر برای جهان اسلام دانست و سکوت برخی صاحب نظران دنیای اسلام در مقابل این درگیری ها و توطئه های دشمنان را دلیل آتش افروزی دانست.
کد خبر: ۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸ - 06January 2014

جهان اسلام با وحدت توطئه دشمنان را خنثی کند

به گزارش خبر گزاری دفاع مقدس، سردار "حسین ذوالفقاری" فرمانده مرزبانی ناجا در سفر به استان گلستان در نشست و هم اندیشی مرزبانان و مرزنشینان شهر مرزی «اینچه برون» گفت: ایجاد جنگ و درگیری بین مسلمانان توطئه استکبار جهانی است که پیش زمینه آن، از چند دهه قبل شروع شده است.
 
وی گفت: متاسفانه برخی صاحب نظران دنیای اسلام در مقابل این درگیری ها و توطئه های دشمنان یا سکوت کرده اند و یا به این آتش دامن می زنند.
 
سردار ذوالفقاری با اشاره به اهداف دشمنان اسلام و استکبار جهانی از ایجاد اختلاف و درگیری بین مسلمانان، تصریح کرد: دشمنان تنها به فکر منافع خود هستند و برای تحقق این هدف، هر جنایتی را انجام می دهند که ضرورت دارد امت اسلامی بیش از پیش در مقابل این توطئه ها هوشیار باشند.
 
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: امروز جهان اسلام به وحدت و انسجام بیشتر نیاز دارد تا توطئه دشمنان را خنثی نمایند.
 
سردار ذوالفقاری همچنین با اشاره به وجود امنیت مطلوب در مناطق مرزی کشور به خصوص در استان گلستان، این امنیت را حاصل تلاش، وحدت و همراهی مردم با مسئولان دانست.
 
وی با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات و کمبودهای مناطق مرزی کشور افزود: سند جامع مشکلات و کمبودهای مناطق مرزی در حوزه های مختلف طی دو سال تلاش، مطالعه و بررسی 23 سازمان و ارگان دولتی تدوین و به تصویب شورای عالی امنیت ملی کشور رسیده است.
 
ذوالفقاری خاطر نشان کرد: نیروهای مرزبانی در راستای وظایف قانونی خود موظفند مشکلات و کمبودهای مناطق مرزی را به مسئولان مربوطه منعکس نمایند. ضمن اینکه دولت نیز در جریان سفرهای استانی خود رفع مشکلات مناطق مرزی را در اولویت قرار خواهد داد.
 
این مقام عالی رتبه در مرزبانی کشور با اشاره به برگزاری جلسات مسئولان با مرزنشینان و نیز مشارکت و همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی افزود: برگزاری این جلسات و مشارکت مردم یک شعار نیست، بلکه واقعیت مسلم است.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطر نشان کرد: امروز امنیت، عزت و آبروی کشور در سایه وحدت و انسجام ملی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حاصل شده است و انقلاب اسلامی نیز به حیات خود ادامه می دهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار