واکنش سردار شریف به اظهارات ترکی فیصل:

به همان میزان که صدام از پناه دادن منافقین بهره‌مند شد، آل‌سعود نیز منتفع می‌شود

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : به همان میزان که صدام و حزب بعث از پناه دادن به منافقین و حمایت و همراهی با آنان بهره‌مند شدند آل سعود نیز از این همراهی و همدستی منتفع خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ - 10July 2016

به همان میزان که صدام از پناه دادن منافقین بهره‌مند شد، آل‌سعود نیز منتفع می‌شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، به نقل از سپاه نیوز، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه همزبانی و هم راستایی آل سعود و منافقین در نمایش خیابانی پاریس را نشانه مشارکت و همدستی رژیم سعودی در جنایات تروریستی منافقین علیه ملت ایران دانست و تأکید کرد: تلاش رسانههای بیگانه و سعودیها برای احیای منافقین محکوم به شکست است.

سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به حضور و اظهارات وقیحانه "ترکی الفیصل" رئیس پیشین دستگاه اطلاعات عربستان سعودی در جمع منافقین تروریست منفور و بزدل در پایتخت فرانسه گفت: حضور رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی و امنیتی آل سعود در میتینگ منافقین در پاریس و همزبانی و همراهی با آنان نشان از پیوند دیرین گروهک تروریستی منافقین با رژیم سعوی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران داشته و پس از سالها، پشت صحنه معرکه گیری دشمنان نظام را برملا میسازد.

وی افزود:  امروز بر افکار عمومی جهانیان آشکار شده است که رژیم آل سعود محور حمایت و پشتیبانی از جریان تروریسم در منطقه و فراتر از آن هستند در واقع منافقین، داعش، طالبان، القاعده و دهها گروهک تروریستی پراکنده شده در جغرافیای اسلام و بشریت، تحت منویات و راهبردهای امریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه با حمایتهای گسترده مالی آل سعود مرتکب بزرگ ترین جنایات علیه بشریت میشوند.

سردار شریف رؤیاهای بر باد رفته منافقین و آرزوهای دست نیافتنی آل سعود در خصوص ایران را واقعیتی انکارناپذیر خواند و تصریح کرد: قرائن و تأیید "ترکی الفیصل" نشان میدهد همانگونه که سرکرده منافقین از عمق غصه و کینه نسبت به پیشرفت و تعالی انقلاب و ملت ایران دق کرده و مرده است آل سعود هم محتضری است که بزودی به ملاقات سرکرده منفور منافقین خواهد رفت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: بیتردید به همان میزان که صدام و حزب بعث از پناه دادن به منافقین و حمایت و همراهی با آنان بهرهمند شدند آل سعود نیز از این همراهی و همدستی منتفع خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه به کوری چشم آل سعود، منافقین و دیگر دشمنان ملت ایران، خورشید ولایت فقیه و انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت مهدی (عج) بر ایران اسلامی و بلکه بر جغرافیای امت اسلامی خواهد تابید گفت: آل سعود باید بداند سرقبری فاتحه میخوانند که مردهای در آن نیست، چرا که اگر فاتحه خوانی بر این جنازه مقرون به صرفه و فایده بود، بیتردید امریکا و غربیها صف اول مراسم فاتحه خوانی بودند.

سردار شریف در پایان با بیان اینکه گروهک منفور منافقین به زبالهدان تاریخ پیوسته است و تلاش رسانههای بیگانه و سعودیها برای احیای آنها در تراز "اپوزوسیون ایرانی" محکوم به شکست است، تأکید کرد: سیاههی جنایات گروهک تروریستی منافقین و حمایت امریکا و متحدان غربی و عربی کاخ سفید و رژیم جعلی صهیونیستی در به شهادت رساندن حدود 17000 تن از آحاد مسئولین و مردم ایران در اقدامات جنایتکارانه تروریستی از حافظه تاریخی بشریت پاک نخواهد شد و آنان برای همیشه منفور و محکوم و مستحق مجازاتهای سخت هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار