دومین روز جشنواره عمار؛

نمایش تلاش جهادگران مناطق محروم در سالن شماره سه سینما فلسطین

فیلمهای "سقوط"، "همسنگار"، "محمداسلام"، "راننده"، "به نام آزادی" و "رانده شده" امروز در سالن شماره سه سینما فلسطین به نمایش در می‌آیند.
کد خبر: ۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳ - 06January 2014

نمایش تلاش جهادگران مناطق محروم در سالن شماره سه سینما فلسطین

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امروز و هم زمان با دومین روز برگزاری جشنواره مردمی عمار تا دقایقی دیگر فیلم ۸۲ دقیقهای "همسنگار" ساخته احسان عبدیپور به نمایش در میآید و در ادامه مستند "محمداسلام" به کارگردانی "محمدامین بهشتیان" که روایتی است از جهادگران مناطق محروم جنوب شرق کشور به نمایش در خواهد آمد.

انیمیشن بلند و ۹۰ دقیقهای سقوط به کارگردانی "مهدی آتشجام" و نویسندگی "اکبر صفرزاده" که به تلاشهای آمریکا و اسرائیل برای ضربه به ایران میپردازد تنها فیلمی است که در سانس سوم به نمایش در خواهد آمد.

مهمترینهای فیلمهای سانس پنجم این سالن سوم سینما فلسطین فیلم کوتاه داستانی "راننده" به کارگردانی "سید سجاد قافلهباشی" و مستند "به نام آزادی" ساخته "سید محسن موسوی" است.

مستند "رانده شده" به کارگردانی مهدی کرمپور فیلمی است که زندگی مردم میانمار را روایت میکند و به همراه مستند "این روایت خیلی محرمانه نیست" به کارگردانی روحالله رحیمی مهمترین مستندهایی است که در سانس آخر به نمایش در میآید.

بنابر این گزارش فیلمهای "تاراج: جرم عصر م"، "باقیماندههای چهرهها" و "بچههای عامل نارنجی" سه فیلم از بخش بینالملل جشنواره عمار هستند که امروز در سه سالن سینما فلسطین به نمایش در میآیند.

نظر شما
پربیننده ها