وداع با پیکر شهید "نورالله فخری"

آیین وداع با پیکر شهید مدافع حرم "سید نورالله فخری" شب گذشته باحضور جمعی از مردم سمنان در گلزار شهدای امامزاد یحیی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ - 10July 2016

وداع با پیکر شهید

به گزارش دفاع پرس از سمنان،  سردار سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آیین وداع با شهید مدافع حرم "سید نورالله فخری" که شب گذشته در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد با اشاره به ثمرات انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی زمینه ای فراهم کرد تا افراد مختلف از ملیت های مختلف در کنار هم جمع شدند و زیر سایه وحدت در مسیر مبارزه با استکبار گام بردارند.

شاهچراغی با بیان اینکه محبت اهل بیت (ع)، عاشقان را از گوشه و کنار جهان به یک نقطه کشاند اظهار کرد: همانطور که استکبار با پول و وعده دروغین و سنگین انسان های زیادی را به صفوف مزدوران اضافه کرد، محبت اهل بیت کاری به مراتب بزرگتر از آن را انجام داد و عاشقانش را گرد هم جمع کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به نقش رزمندگان لشکر فاطمیون در دفاع از حرم اهل بیت (ع) گفت: بخشی از جمعیتی که همواره در دفاع از حرم حضرت زینب (س) حضور پررنگ و موثری دارند، شیرمردان فاطمیون و اهالی افغانستان هستند که بعضی از آن ها به مراتب بهتر از رزمندگان سایر کشورهای دیگر نقش آفرینی می کنند.

وی در ادامه گفت: وقتی به دوران دفاع مقدس رجوع می کنیم می بینیم که شهدای فاطمیون هیچ کم و کاستی از شهدای دفاع مقدس ندارند و این خاصیت محبت اهل بیت (ع) است.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه شهدا در روز قیامت سربلند خواهند بود و هیچ نگرانی نخواهند داشت گفت: شهدا در میدان بزرگ دنیا شرایطی برای خود فراهم کردند که در روز قیامت یا همان روز حسرت سربلند باشند و آن حسرت و پشیمانی شامل حالشان نشود چراکه به جایگاهی رسیده اند که حتی پیامبران هم به جایگاه شهدا توجه دارند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به غربت شهدای مدافع حرم بخصوص شهدای فاطمیون گفت: این شهدا نسبت به سایر شهدا غربت محسوسی دارند و شهید نورالله فخری هم که فقط مادر و اعضای کمی از خانواده ایشان برای دیدار با فرزند خود حضور یافته اند، غریب تر از سایر شهدای این استان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار