فرمانده لشکر 23 حضرت خاتم(ص) در گفت و گو با دفاع پرس:

تکفیری ها مدافعین حرم را با موشک های کورنت مورد اصابت قرار می دهند

فرمانده لشکر 23 حضرت خاتم(ص) گفت: تکفیری ها برای مورد اصابت قرار دادن مدافعین حرم از موشک های کورنت که هر کدام 40 میلیون تومان هزینه به دنبال دارد، استفاده می کنند.
کد خبر: ۹۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ - 04July 2016

تکفیری ها مدافعین حرم را با موشک های کورنت مورد اصابت قرار می دهند

سردار حسین الماسی فرمانده لشکر عملیاتی 23 حضرت خاتم(ص) سپاه استان تهران در گفت وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره نحوه اعزام داوطلبان فعالیت مستشاری به سوریه و عراق اظهار داشت: برای اعزام داوطلبان به سوریه و عراق، این عزیزان باید در گردان های امام حسین(ع) ثبت نام کنند و بعد از فراگیری آموزش های لازم در این گردان ها، داوطلبان به تناسب نیاز توسط قرارگاه امام حسین(ع) جهت فعالیت های مستشاری به سوریه و عراق اعزام می شوند البته این نیازها ممکن است در بخش پشتیبانی مانند تعمیرکار ماشین آلات مهندسی هم باشد.

وی با بیان اینکه این لشکر تاکنون پنج شهید مدافع حرم و 19 جانباز تقدیم اسلام کرده، عنوان کرد: داوطلبان در شهرستان های استان تهران می توانند به پادگان توحید مراجعه کنند تا مقدمات لازم برای ارایه آموزش ها و اعزام صورت گیرد.

سردار الماسی ادامه داد: تکفیری ها در سوریه اعتقادی می جنگند و جنگ هم به صورت منظم و نامنظم انجام می شود به همین خاطر الان جنگ در سوریه سخت تر از جنگ در دوران دفاع مقدس است زیرا تکفیری ها اعتقادی تر می جنگند و از پشتیبانی به تمام معنا از سوی آمریکا، آل سعود و کشورهای غربی هم برخوردارند.

وی سپس به تشدید ارسال کمک های تسلیحاتی غرب به تکفیری ها اشاره کرد و افزود: تکفیری ها سال گذشته برای مورد اصابت قرار دادن تجمعات پنج شش نفری مدافعان حرم، از موشک های«کورنت» استفاده می کردند اما از فروردین امسال حتی برای زدن تجمعات سه نفره هم از این موشک ها استفاده می کنند؛ موشک هایی که هر کدام 40 میلیون تومان هزینه به دنبال دارد.

فرمانده لشکر 23 حضرت خاتم(ص) در خصوص شیوه رزم تکفیری ها هم اضافه کرد: شیوه رزم آنها بدین شکل است که از یک سمت درگیر می شوند و از سمت دیگر نیروها را دور می زنند و این یکی از توانمندی های آنها محسوب می شود علاوه بر این زمین صحنه درگیری را هم به خوبی می شناسند و از این برتری خود برای دور زدن نیروها بهره می برند اما در نقاطی که مدافعین حرم زمین صحنه نبرد را به خوبی می شناسند، تکفیری ها نمی توانند مدافعین را دور بزنند.

وی در پایان گفت: از سوی دیگر وجود روستاهای بسیار در سوریه نیز باعث شده تا نبرد در این کشور از سختی خاصی بر خوردار شود.

نظر شما
پربیننده ها