بیانیه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار؛

روز قدس روز همبستگی مسلمین جهان است

جمعیت فرزندان شاهد و ایثار گر نو اندیش خدمتگزار با صدور بیانیه ای تاکید کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز همبستگی جهان اسلام علیه صهیونیسم برای آزادی قدس شریف است.
کد خبر: ۸۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ - 30June 2016

روز قدس روز همبستگی مسلمین جهان است

 به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس به نقل از روابط عمومی و ارتباطات جمعیت؛ جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس که به شرح ذیل آمده است منتشر کرد:


بسم الله الرحمن الرحیم
مسئله قدس یک مسئله شخصی نیست و یک مسئله مخصوص به یک کشور و با یک مسئله مخصوص به مسلمانان جهان در عصر حاضر نیست، بلکه حادثه ای است برای موحدین جهان و مؤمنان اعصار گذشته.

( حضرت روح الله رضوان الله تعالی علیه )


آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز همبستگی جهان اسلام علیه صهیونیسم برای آزادی قدس شریف است بیش از نیم قرن جنایت و نسل کشی در برابر دیده گان جهانیان و حامیان دروغین حقوق بشر. ملت مسلمان فلسطین امروز قربانی دو جبهه جنگ هستند اولین جبهه، رژیمی جعلی و خونریز است که از حمایت های امپریالیسم جهانی برخوردار است و دومین جبهه افتراق مسلمانان و سرسپردگی حکام عربی منطقه به غرب و شرق. و در این میان قبله گاه اول مسلمانان آماج حملات بی رحمانه کفار است. مسئله فلسطین و قدس شریف یک مسئله کوچک نیست بلکه اصلی ترین مسئله جهان اسلام است. از بین بردن جبهه مقاومت خواست نهایی همه قدرت های استکباری است که تا امروز به فضل الهی، مجاهدت مجاهدان فی سبیل الله و به برکت روز قدس محقق نگردیده است. رژیم اشغالگر قدس دراین سالها با ترتیب دادن جنگ های مختلف در جهان اسلام و با کمک دستگاه تبلیغاتی عریض و طویل خود سعی در به حاشیه کشاندن مسئله اشغال فلسطین داشته و دارد و در این زمان اهمیت مسئله فلسطین از هر زمان دیگر بیشتر است. هیچ مسئله ای در جهان اسلام نباید ما را از مسئله فلسطین غافل نماید. قطعا تنها راه برون رفت فلسطین از اشغال تکیه بر جهاد است. فلسطینیان امروز باید با وحدت آراء و کنار گذاشتن اختلافات درونی و با حمایت کشورهای آزادیخواه جهان اهداف عالیه خود را در جهت زدودن غبار اشغال بر کشورشان پیش ببرند. جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به عنوان نهادی مردمی ضمن دعوت از مردم عزیز و روزه دار کشورمان و همه ملت های مسلمان به شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس اعلام میدارد که اگر در مسئله فلسطین کوتاهی صورت گیرد این مصیبت عظمی  فراگیر شده و گریبان همه ملت های مسلمان را خواهد گرفت. لذا بر مسلمانان جهان واجب است در جهت محو رژیم اشغالگر صهیونیستی از جغرافیای جهان همه اخلافات را کنار گذاشته و با وحدت کلمه همه در این مهم همدل و هم زبان گردند.


و السلام علی من اتبع الهدی


جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار
 

نظر شما
پربیننده ها