شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

آغاز راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۰:۳۰ در بیرجند/دعوت از مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی‌

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه ای از مردم استکبارستیز و همیشه در صحنه خراسان جنوبی دعوت کرد تا در این راهپیمایی بزرگ روز قدس مانند همیشه شرکت کنند.
کد خبر: ۸۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ - 30June 2016

آغاز راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۰:۳۰ در بیرجند/دعوت از مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی‌

 به گزارش دفاع پرس از خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در آستانه روز جهانی قدس از عموم ملت بزرگ و مسلمان ایران دعوت کرد تا با حضور پرشور و گسترده خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد زنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان روز جهانی قدس را  روز نمایش وحدت و اتحاد و انسجام "امت بزرگ رسول الله" (ص)  و روز بزرگ "مرگ رژیم اشغالگر قدس" دانست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: امروز و پس از شش دهه اشغالگری سرزمینهای فلسطینی توسط صهیونیستها و از سویی، جهان شاهد حملات وحشیانه، نامشروع و غیر انسانی جنگندههای رژیم آل سعود به نیابت از رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی پناه یمن است، جنگی نیابتی که  امروز رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست در سوریه، عراق، یمن، لیبی و حتب بحرین، با قصد  اختلاف و کشاندن جنگ به میان ملتهای مسلمان و سرزمینهای اسلامی با هدف به انحراف کشاندن افکار عمومی جهان به ویژه مسلمانان از اولین قبله مسلمین و مهمترین مسئله جهان اسلام یعنی آرمان آزادی قدس شریف و به حاشیه راندن آن و نیز تأمین امنیت رژیم اشغالگر قدس انجام میشود.

امسال به لطف و عنایت الهی "امت بزرگ رسول الله" در پیروی از آموزههای جاودان امام راحل (ره) و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری در روز جمعه 11 تیرماه مصادف با 25 رمضان المبارک که روز جهانی قدس  است در خیزشی عظیم در کنار جبهه بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی و در حمایت از مردم مظلوم و بی گناه و آوارگان بی پناه فلسطین مقاوم، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر میدهد و دوشادوش برادران دینی خود در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن و جای جای  فلسطین قهرمان و دیگر آزادگان جهان، با ظلم و کفر دجالان سفاک صهیونیست به مبارزه بر میخیزد.

وعده روزه داران و مردم استکبارستیز خراسان جنوبی جمعه یازدهم تیرماه در سراسر استان به سمت میعادگاههای نماز جمعه و در بیرجند ساعت 10:30 صبح از مسیر میدان شهدا به سمت میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران تا مسجد امام حسین (ع) خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار