بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان قم

طنین شعارهای مرگ بر اسرائیل تبلور عزم جهانی برای نجات فلسطین است

سازمان بسیج فرهنگیان قم با صدور بیانیه ای اعلام کرد: طنین شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، عزم و اراده جامعه بشری را برای رهایی سرزمین مقدس فلسطین از چنگال اشغالگران به نمایش می گذارد.
کد خبر: ۸۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ - 30June 2016

طنین شعارهای مرگ بر اسرائیل تبلور عزم جهانی برای نجات فلسطین است

به گزارش دفاع پرس از قم، در بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان قم به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: درحقیقت روز قدس نماد وحدت، عزت و کرامت جهان اسلام است و گرامیداشت این روز، ضرورتی دینی، عقلی و سیاسی است.

متن کامل بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان قم به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز امید، روز اتحاد مسلمانان جهان، روز مقاومت و روز استیفای حقوق مردم فلسطین است. روز قدس روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردمی ستمدیده و مظلوم است که بیش از 60 سال در مصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار باقی مانده اند.

پیام بیدار کننده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (قدس سره) به مسلمانان عالم در رمضان 1399 هجری قمری و ابتکار نامگذاری هوشمندانه آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، قبل از هرچیز، اعلام جهانی این واقعیت است که دستان غاصب قطع شدنی است و بیداری و همبستگی همه مسلمانان در مسأله فلسطین تضمین کننده پیروزی آنها بر اهل کفر خواهد بود " وَلَن یَجْعَلَ اللَّـهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا".

روز قدس ، روز تجلی حضور با شکوه امت پیامبر اعظم (ص) و آزادیخواهان و ظلمستیزان عالم است و طنین شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، عزم و اراده جامعه بشری را برای رهایی سرزمین مقدس فلسطین از چنگال اشغالگران و جنایتکاران به نمایش خواهد گذارد و فریاد خشم و کینه مجاهدان و آزادیخواهان مسلمان و جبهه مقاومت اسلامی ، ناقوس مرگ و نابودی رژیم صهیونیستی را رساتر از همیشه به گوش جهانیان خواهد رساند.

درحقیقت روز قدس نماد وحدت، عزت و کرامت جهان اسلام است و گرامیداشت این روز، ضرورتی دینی، عقلی و سیاسی است .

رژیم سفاک صهیونیستی، قتل عام مردم و زنان و کودکان مسلمان را به عنوان هدف راهبردی این رژیم برای تقویت روحیه شهرک نشینان و ساکنان سرزمینهای اشغالی و به فراموشی سپردن شکستهای تاریخی و تحقیرآمیزشان همواره در دستور کار قرار داده اند اما هرچه بیشتر برای جبران شکستهای قبلی تلاش کرده اند بیش از پیش در باتلاق ذلت فرو می روند.

اما در مقابل، عزم مردم مظلوم فلسطین و پشتیبانان مقاومت اسلامی برای مقابله با صهیونیست ها جزم است و با امید به وعده الهی و توکل به خداوند، شکستی دیگر برای رژیم صهیونیستی را رقم خواهند زد.

سازمان بسیج فرهنگیان استان قم ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی)، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نموده و از تمامی فرهنگیان بسیجی استان قم دعوت می کند تا همگام با سایر مسلمانان جهان و اقشار ملت ایران وفادار به نظام و رهبری عالیقدر در این راهپیمایی شرکت نمایند و به فرموده مولایمان امام خامنه ای عزیز می توان و می باید در مقابل سلطه بیگانگان و سلطه جویان ایستاد و انشاء الله فرهنگیان بصیر و انقلابی دوشادوش سایر اقشار بار دیگر آمادگی همه جانبه خود را به رخ جهانیان خواهند کشید و دشمنان را مایوس تر و درمانده تر از هر زمان دیگر خواهند نمود .

به امید روزی که آزادی قدس شریف و پیروزی امت اسلام بر نظام سلطه را نظاره گر باشیم.

سازمان بسیج فرهنگیان استان قم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار