مستند «نقاشی ناتمام» در بوشهر رونمایی شد

مستند «نقاشی ناتمام» به نویسندگی و کارگردانی حسن تقوایی با موضوع هنرمند شهید مصطفی انجم افروز در بوشهر رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ - 01July 2016

مستند «نقاشی ناتمام» در بوشهر رونمایی شد

به گزارش دفاع پرس از بوشهر حسن تقوایی نویسنده و کارگردان فیلم مستند «نقاشی ناتمام»  در این باره اظهار داشت: این شهید در رشتههای نقاشی، خوشنویسی و تئاتر فعالیت داشتهاند و از شهدای شاخص هنرمند کشور است.

وی افزود: این فیلم مستند روایت زندگی این هنرمند از زمان تولد تا شهادت است که هر مقطع از زندگی این شهید توسط یکی از اعضای خانواده، دوستان یا همرزمانش روایت میشود.

تقوایی خاطرنشان کرد: فیلمبرداری «نقاشی ناتمام» در استانهای بوشهر و قم انجام گرفته که نیمی از مراحل تصویربرداری در خورموج زادگاه پدری شهید بوده است.

نویسنده و کارگردان «نقاشی ناتمام» در خصوص دست اندرکاران این مستند نیز گفت: فرخ قاسمیان (دستیار کارگردان)، رحیم محدثی نژاد (تصویربردار)، حسن تقوایی (تدوین)، محدثه زارعی (دستیار تدوین)، مصطفی مردانی (مدیر تولید) و حمیده انجم افروز (هماهنگی و روابط عمومی) از  عوامل مستند «نقاشی ناتمام» هستند.

تقوایی با اشاره به اینکه این مستند با حمایت سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر ساخته شده است، گفت: این هنرمند در سال 1364 در عملیات عاشورای 2 شهید شده است و بعد از پانزده سال پیکر این شهید در عملیات تفحص شناسایی و در قم به خاک سپرده شد.

 آیین رونمایی از فیلم مستند «نقاشی ناتمام» با حضور هنرمندان هم استانی، آیتالله صفایی بوشهری نماینده ولیفقیه در استان، سردار فتحالله جمیری فرمانده سپاه امام صادق (ع) و دکتر محمد منتظری رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور در بوشهر برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار