جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حمایت از فلسطین و محور مقاومت جهاد کبیرِ ایستادگی است

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای تصریح کرد: امروز حمایت از فلسطین و محور مقاومت، جهاد کبیرِ ایستادگی، مقاومت و پیروی نکردن از کفار و مشرکین است.
کد خبر: ۸۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ - 29June 2016

حمایت از فلسطین و محور مقاومت جهاد کبیرِ ایستادگی است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس اطلاعیهای با امضای آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی این جامعه منتشر کرده که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه مبارک رمضان آوردگاه مبارزه با نفس و جهاد اکبر و جمعه پایانی آن میدانی برای مبارزهای سهمگین و جهادی کبیر در نفی استکباراست.

روز قدس، این یادگار ارزشمند امام خمینی(قدس سره) که به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) باید تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد، یک روز بینالمللی و جهانی است که صحنه حضور حامیان حق و نافیان باطل برای خنثی کردن ترفندها و حیلههای صهیونیسم و استکبار برای غصب مقاومت و عزت از مسلمانان است. فلسطین امروز فقط یک مرز جغرافیایی نیست بلکه معرکه  مواجهه حق و باطل و میدان جهاد کبیر است.

روز جهانی قدس، روز حضور ارزشهای اسلامی و حمایت از مظلومانی است که در مبارزه با اشغالگران صهیونیسم، زنان، کودکان و پیر و جوان خود را تقدیم کردهاند تا قبله گاه اول مسلمین در چنگال سیطره شیاطین قرار نگیرد.

اکنون که تلاشهای گسترده جبهه استکبار برای حفظ و حراست از صهیونیسم، جهان و منطقه را به آتش کشیده است و تروریستهای دستآموز داعشی محورهای مقاومت اسلامی را هدف قرار دادهاند تا فلسطین را از مسئله اصلی جهان اسلام بودن، خارج کنند تکلیف مؤمنین و آزادیخواهان جهان دو چندان شده است. امروز حمایت از فلسطین و محور مقاومت، جهاد کبیرِ ایستادگی، مقاومت و پیروی نکردن از کفار و مشرکین است و پاسداری از قدس، پاسداری از اسلام و ارزشهای اسلامی است.

فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا محور اصلی شعارهای انقلابی خواهد بود تا به همه نشان دهیم که بصیرت و دشمن شناسی را خوب آموختهایم و آلسعود و آلخلیفه، داعشی و تکفیری که امروز دستانشان به خون مسلمانان آغشته است را فرزندان خلف و نامشروع صهیونیسم میدانیم.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن حمایت از پایداری و استقامت مردم مظلوم فلسطین هشدار میدهد: تلاش برخی کشورهای منطقه و رژیمهای مرتجع عربی در نزدیکی و پیوند با اسرائیل خنجری بر سینه مسلمانان به خصوص مردم مظلوم فلسطین و گامی در جهت رسوایی و سقوط این رژیمهای دست نشانده خواهد بود. و محکومیت گسترده این خیانت بزرگ نشانه غیرت اسلامی و بصیرت دینی مسلمانان است.

لذا حضور حماسی مردم مؤمن و روزهدار در راهپیمایی روز قدس، حمایت از مسلمانان فلسطینی، قدس شریف تکملهای بر عبادات ماه مبارک رمضان است و بیشک پیش خداوند اجری عظیم خواهد داشت و انشاءالله فرزندان انقلابی اسلام عزیز، پرچمدار مبارزه بیامان با جبهه شرک و استکبار باقی خواهند ماند و عزت و اقتدار مقاومت اسلامی، صهیونیسم را نابود خواهد کرد.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

نظر شما
پربیننده ها