شب بیستم و سوم رمضان با افطاری ساده سر سفره شهدا؛

مهمان مادر دو شهید شدیم

خبرگزاری دفاع مقدس که در هر یک از شب‌های ماه مبارک رمضان، افطار را مهمان سفره یکی از شهدا می‌شود، این بار مهمان منزل دو شهید شد؛ تا مادر این شهدای والامقام از روحیه بسیجی فرزندانش و واکنش اطرافیان با مادر شهید برای‌مان بگویند.
کد خبر: ۸۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲ - 28June 2016

مهمان مادر دو شهید شدیم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، خبرگزاری دفاع مقدس در نظر دارد در ایام ماه مبارک رمضان مهمان سفره شهدا باشد. سفره ای که این روزها نه فقط مردم ایران که حالا مردم عراق، افغانستان، یمن، سوریه، بحرین و... نیز در آن سهمی دارند. هر افطار بر سفره یکی از خانواده شهدا مینشینیم و با آنها همصحبت می شویم. سفره های ساده و به یادماندنی افطار در کنار خانوادههای شهدا شیرینتر میشود. شما هم هر روز به این مهمانی باشکوه دعوتید.

به همین جهت بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان به خدمت خانواده دو شهید دفاع مقدس رفتیم تا پای سخنان مادر شهید بنشینیم. او میگوید "فاصله شهادت سعید و رضا 5 روز است. 13 اردیبهشت و 17 اردیبهشت؛ «بعد از شهادت سعید، مجید رفت. در عملیات کربلای 5 جانباز شد و یک چشمش را تخلیه کردند.» هرچند همسایه ها اجازه نمی دهند دیگر تمام دهه اول محرم روضه برگزار کنند اما هنوز چند روزی بساط روضه در منزلشان برپاست."

نظر شما
پربیننده ها