در شب شهادت مولای متقیان برگزار شد؛

مراسم نماز جماعت و سفره افطار خلبانان و سربازان وظیفه‌ی پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان+تصاویر

شب گذشته و در شب سالگرد شهادت مولای متقیان علی (ع)، سربازان وظیفه پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان و خلبانان این پایگاه در جمعی صمیمی و معنوی روزه خود را افطار کردند.
کد خبر: ۸۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ - 27June 2016

مراسم نماز جماعت و سفره افطار خلبانان و سربازان وظیفه‌ی پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان+تصاویر

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ در این مراسم پس از اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام زمانی رییس عقیدتی سیاسی پایگاه و صرف افطار در فضایی صمیمی، پیرامون مقام مولا علی (ع) و سیره و روش زندگی او مباحثی مطرح شد.

امیر نوربخش باقری فرمانده پایگاه چهارم نیز در این مراسم سربازی در حکومت اسلامی را یکی از بزرگترین افتخارات ممکن برای انسان امروزی دانست و افزود: در صحنه های آموزش عرق بریزید تا در صحنه های نبرد خون نریزید. و همزمان با ارتقاء معنویت و دلدادگی بیاموزید که در صحنه های نبرد و در هنگام لزوم خون خود را نثار کنید تا شرف و آبروی دین و کشورتان حفظ شود، چرا که شما امید این سرزمین هستید.

همچنین در ادامه یکی از سربازان حاضر در مراسم در گفت و گو با دفاع پرس گفت:احساس خوب سربازی کشورم را و عزت حاصله از ان را برای همیشه در زندگیم حفظ خواهم کرد. من از فرمانده ام  در این پایگاه ایستادگی و استقامت و تحمل سختی برای رسیدن به هدف را اموخته ام و امیدوارم این آموزش توشه راهی درعرصه های مختلف زندگیم شود.

نظر شما
پربیننده ها