در استان سمنان،

ثبت‌نام خادمین زائران اردوهای راهیان نور آغاز شد

نام‌نویسی از متقاضیان حضور در اردوهای راهیان نور به‌عنوان خادمین شهدا در استان سمنان آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲ - 27June 2016

ثبت‌نام خادمین زائران اردوهای راهیان نور آغاز شد

به گزارش دفاع پرس از سمنان، مهدی دیابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: این طرح که از اول تیرماه امسال آغاز شده است به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی با اشاره به شرایط افراد متقاضی برای نامنویسی در این طرح افزود: داشتن حداقل 18 سال برای خادمان عمومی و حداقل 16 سال برای خادمان دانشآموزی یکی از شرایط ثبتنام است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه مرحله نامنویسی برای حضور در اردوهای راهیان نور بهعنوان خادمان شهدا، امسال بهصورت کاملاً اینترنتی انجام میشود افزود: متقاضیان باید با مراجعه به سامانه مرکزی ثبتنام خادمین، فرمهای ثبتنام را تکمیل کرده و پس از گذراندن مراحل گزینش و دورههای آموزشی به کسوت خادمی شهدا نائل شوند.

دیابی با اشاره به اینکه کمیتههای استانی راهیان نور و خادمان شهدا از افراد نامنویسی شده مصاحبه و آنان را گزینش میکنند خاطرنشان کرد: قبول شدن در مرحله گزینش که بهمنظور بررسی صلاحیتهای فردی داوطلبان است نیز بهمنزله اعزام آنان بهصورت حتمی نیست.

وی با اشاره به اینکه متقاضیانی که پس از انجام مراحل گزینش، پیام تائیدیه نهایی را از کمیته مرکزی خادمین شهدا در استان سمنان دریافت میکنند، به کسوت خادم افتخاری شهدا درمیآیند گفت: این افراد برای انجام مأموریتها و برنامههای مختلف خادمی شهدا فراخوان و به اردوهای تابستانه راهیان نور میشوند.

معاون سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه خدمت به شهدا و زائران آنان افتخار بزرگی است که نصیب هرکسی نمیشود تصریح کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا ادامهدهنده راه و آرمانهای آنان بوده و خادمی شهدا نیز اقدامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

نظر شما
پربیننده ها