ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان برترین نهاد قرآنی کشور معرفی شد

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بین نیروهای مسلح و سایر دستگاه ها و نهادهای اجرایی، فرهنگی و آموزشی کشور به عنوان برترین نهاد قرآنی (در زمینه ارتقای سطح مهارت های قرآنی) معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱ - 26June 2016

ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان برترین نهاد قرآنی کشور معرفی شد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش در دومین همایش معرفی دستگاه ها و استان های برتر قرآنی، گفت: از این که در نظام مقدس اسلامی و در یک فضای قرآنی که عطر دل انگیز آن در جای جای کشورمان استشمام می شود؛ زندگی می کنیم با تمام وجود شکرگزار هستیم.

سرتیپ موسوی در ادامه با اشاره به این که ارتش پس از انقلاب اسلامی با تلاش فرماندهان، روحانیون و کارکنان مومن و انقلابی خود به یک نهاد مقدس و قرآنی تبدیل شد؛ افزود: شاید 37 سال قبل هیچ کس گمان نمی کرد که روزی ارتش جمهوری اسلامی ایران به جایگاهی برسد که به عنوان برترین نهاد قرآنی کشور مورد تقدیر قرار گیرد و این افتخار به برکت خون شهدا و تلاش و همت جامعه قرآنی ارتش به دست آمده است.

وی در ادامه از تلاش های اثربخش حجت الاسلام آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و همه عناصر خدوم فرهنگی و آموزشی این سازمان که در پیشبرد و توسعه فرهنگ قرآنی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران تلاش فراوان و مستمری داشته اند؛ تشکر کرد و افزود: امیدواریم ما هم بتوانیم به عنوان سامانه فرماندهی در جهت ارتقای سطح فعالیت های قرآنی وظیفه خود را انجام دهیم.

در این مراسم که شنبه شب گذشته به همت شورای توسعه فرهنگ قرآنی در تالار سوره حوزه هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد؛ لوح تقدیر برترین نهاد قرآنی کشور در سال 1394 توسط علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش کشورمان به رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جانشین فرمانده کل ارتش اهدا شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلیل اجرای طرح ارتقای سطح مهارت های قرآنی فرماندهان و کارکنان آجا، اجرای موفق طرح تنویر (توسعه فعالیت های قرآنی برای خانواده های کارکنان ارتش) و حرکت منسجم در جهت تحقق ارتش قرآن بنیان، حائز رتبه برتر شناخته شد و شایسته تقدیر و تکریم قرار گرفت.
 

نظر شما
پربیننده ها