دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع):

آمریکایی‌ها هنوز دست از توطئه علیه ایران برنداشته‌اند

حجت‌الاسلام محمد اختری گفت: اگر چه تمام توطئه‌های استکبار علیه ایران اسلامی خنثی شده است، اما آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هنوز دست از توطئه و دسیسه بر علیه کشور ما برنداشته‌اند.
کد خبر: ۸۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸ - 26June 2016

آمریکایی‌ها هنوز دست از توطئه علیه ایران برنداشته‌اند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر با حضور حجتالاسلام محمد حسن اختری برگزار شد. این مراسم امسال همراه با بزرگداشت یاد و خاطره شهید حجتالاسلام ملکزاده نیز همراه بود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در بخشی از این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: ملت ایران اسلامی برای دستیابی به استقلال و آزادی و استقرار یک نظام دینی و اجرای احکام اسلامی هزینههای سنگینی دادهاند.

اختری افزود: در این راه عزیزترین فرزندان ایران در طول دوران مبارزات انقلابی و همچنین دوران دفاع مقدس و دوران دفاع از دستاوردهای اسلام و انقلاب به شهادت رسیدهاند.

وی تصریح کرد: شهادت بزرگانی چون شهدای گرانقدر هفتم تیر، شهید مظلوم آیتالله بهشتی و شهدای محراب و شهید مطهری از جمله هزینههایی است که ما برای دستیابی به عزت و سربلندی و استقرار یک نظام ولایی پرداخت کردهایم و باید تا آخرین قطره خون برای حفظ آن تلاش کنیم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: نسل جوان که دوران زندگی پربار امام امت(ره) و همچنین مبارزات قبل و بعد از انقلاب را درک نکردهاند، باید ضمن آشنایی با خصوصیات اخلاقی شهدای بزرگوار و ایثارگران و بهویژه شهدای هفتم تیر بدانند که ما برای رسیدن به این نقطه چه توطئههای بزرگی را خنثی کردیم.

اختری بیان داشت: در روزهای نخست و سالهای ابتدایی انقلاب اسلامی یک جریان انحرافی و معاند و ضد انقلاب وارد میدان مبارزه علیه ملت ایران شده بود و با تمام توان نمیخواست این مردم به اهداف بزرگ خود دست پیدا کنند.

وی با اشاره به توطئههای کفار در صدر اسلام گفت: البته مسلمانان و مذهب غنی شیعه با این توطئهها بیگانه نیست و شاهد هستیم که از صدر اسلام تاکنون، دشمنان و بدخواهان و منحرفان بهدنبال توطئه علیه پیشرفت و تعالی ملتهای اسلامی هستند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی خواب استکبار و کشورهای زورگوی غربی را آشفته کرده بود، گفت: ترور بزرگان انقلاب و بهویژه حادثه تلخ ترور شهدای هفتمتیر و شهید مظلوم آیتالله بهشتی تنها برای این بود که جمهوری اسلامی به زانو درآید.

اختری گفت: در آن دوران کشورهای زورگوی غربی و در راس آنها سران جنایتکار کاخ سفید، تصور میکردند که با ترور بزرگان انقلاب، ملت ایران دست از مبارزه برای رهایی از ظلم و ستم برمیدارند.

وی اظهار داشت: به همین دلیل با حمایت از منافقین کوردل و گروهکهای تروریستی دست به حذف فیزیکی بزرگان انقلاب و سربازان خمینی کبیر(ره) زدند و میخواستند حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد: به فضل الهی و با هدایتهای مدبرانه امام امت(ره) و پس از ایشان، بصیرت و هوشیاری و درایت مقام عظمای ولایت، تمام توطئههای دشمنان خنثی شده است، اما آمریکا و رژیم صهیونیستی و منافقان و ضد انقلابها هنوز دست از توطئه بر نداشتهاند.

اختری گفت: به همین دلیل است که ما باید به طور مداوم روزهای حساسی چون هفتم تیر را در ذهن مرور کرده و هر لحظه آماده مقابله با توطئهای جدید باشیم.

وی با اشاره به حضور حکومتهای دستنشانده غرب در رأس ممالک اسلامی گفت: امروز آلسعود و آلخلیفه و آلثانی به عنوان مزدوران غرب در ممالک اسلامی علیه امت اسلام توطئه میکنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) بیان داشت: امروز شاهد هستیم که کشورهایی چون عربستان علیه ملتهای مسلمان یمن و لبنان و سوریه توطئه کرده و در کشتار مسلمانان به طور مستقیم دخالت دارند.

اختری گفت: از سوی دیگر حکومتهای دستنشاندهای چون بحرین علیه مردم مظلوم و بیدفاع خود توطئه کرده و هر حرکت اعتراضی را به شدیدترین شکلی سرکوب میکنند و متأسفانه مجامع بینالمللی و سازمان ملل در قبال این جنایات سکوت اختیار کرده اند.

وی با بیان اینکه انتظاری به غیر از این نمیتوان از زورگویان غربی و حاکمان دستنشانده آنها در منطقه داشت، گفت: تعجب ما از این است که عدهای سادهلوح و خودفروخته در این شرایط دم از دوستی و آشتی با دشمنان اسلام و انقلاب میزنند و خیال میکنند که توطئه آنها علیه ملت ایران و امت اسلامی به پایان رسیده است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تاکید کرد: آنها نمیدانند که استکبار و آمریکا و سران رژیم کودککش صهیونیستی با اسلام و احکام اسلامی و عزت مسلمانان مخالف هستند و نمیخواهند مکتب ظلمستیز اسلام در جهان ترویج داده شود.

اختری در پایان تاکید کرد: ما باید هوشیار و آگاه و واقعبین باشیم و بدانیم که توطئه آمریکاییها و عوامل آنها علیه اسلام و انقلاب اسلامی و مردم ایران و به طور کلی جهان اسلام هرگز پایان نمییابد.
 

نظر شما
پربیننده ها