مدیرکل بازرسی استان فارس:

گزارش اولیه بازرسی استان فارس از سانحه نی‌ریز تا ۲ هفته آینده اعلام می‌شود

مدیرکل بازرسی استان فارس با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی به مصدومان به خوبی در حال انجام است گفت:گزارش اولیه اداره کل بازرسی استان ۱۴ روز آینده به اتمام می‌رسد و از طریق رسانه‎ها اطلاع‌رسانی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ - 26June 2016

گزارش اولیه بازرسی استان فارس از سانحه نی‌ریز تا ۲ هفته آینده اعلام می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس، کاظم اکبری عصر امروز در حاشیه عیادت از مصدومان در بیمارستان شهید رجایی در جمع خبرنگاران حضور یافت و اظهار داشت: اداره کل بازرسی استان بر اساس رسالتی که بر عهده دارد از ابتدای امر تاکنون با حضور متخصصان امر تمامی موارد را مورد بررسی قرار داده تا کم کاری صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی به مصدومان به خوبی در حال انجام است افزود:گزارش اولیه  اداره کل بازرسی استان 14 روز آینده به اتمام میرسد و از طریق رسانهها اطلاعرسانی میشود.

مدیرکل بازرسی استان فارس با اشاره به پیگیری مسئولان نسبت به کم کاری شرکت تعاونی مسافربری مربوطه گفت: صبح امروز مطلع شدیم مجوز فعالیت این تعاونی لغو شده و بازرسیها در استان ادامه دارد.

به گزارش تسنیم بامداد چهارشنبه گذشته یک دستگاه اتوبوس که از مسیر سیرجان به سمت جنوب غرب کشور در حرکت بود در اطراف شهرستان نی ریز واژگون شد. اکثر قریب به اتفاق مسافران این اتوبوس، سربازان نظام وظیفه بودند که زخمی و تعداد 19 سرنشین این اتوبوس که بیشتر آنان سرباز بودند قربانی این حادثه شدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار