دو انتصاب جدید در بسیج استان قم

فرمانده حوزه دو مقاومت بسیج شهید قربانی قم، شب گذشته طی مراسمی با حضور مسئولان سپاه و بسیج معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ - 26June 2016

دو انتصاب جدید در بسیج  استان قم

به گزارش دفاع پرس از قم، طی مراسمی با حضور محمدعلی مختاران فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع)و حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، حسن ضیایی به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج شهید امرالله قربانی معرفی شد.

در ابتدای این مراسم مختاران با تاکید بر اینکه بسیج به عنوان نیروی کارآمد مردمی در عرصههای مختلف نقشآفرینی میکند، اظهار کرد: اکنون فعالیتهای حلقههای معرفتی صالحین به عنوان محوریت عملکردی بسیج در تربیت نوجوانان و جوانان جامعه برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش قابل توجهی دارد.

وی با بیان اینکه دشمن از ظرفیتهای مختلف خود برای افزایش تهاجمهای فرهنگی خود استفاده میکند، گفت: حرکتهای مردمی بسیج در حوزه فرهنگی میتواند تهدید تهاجمات جنگ نرم دشمن را خنثی کند.

در این مراسم، با اهدای لوحی از خدمات مهدی علی بابایی در طول دوره فرماندهی حوزه تقدیر و حکم سرپرستی حوزه به ضیایی اعطا گردید.

علی بابایی در حال حاضر سرپرست حوزه 21 شهید جلالی شهر قنوات قم است.

حوزه دو مقاومت بسیج قم به نام شهید امرالله قربانی است؛این شهید بزرگوار از مبارزان دوران انقلاب و از پاسداران محافظ حضرت امام(ره) بود که مدتها در بسیج قم نیز فعالیت می کرد و پس از حضور در لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) در دوران دفاع مقدس، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

مزار مطهر این شهید در گلزار شهدای شهر آستانه استان مرکزی قرار دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار