امام جمعه کرمان:

امروز اگر شهید بهشتی در بین ما نیست، باید راه وی مورد توجه ما باشد

آیت‌الله سید یحیی جعفری صبح امروز در ویژه‌برنامه یاد یاران گفت: اگرامروز شهید بهشتی در بین ما نیست، باید راه وی مورد توجه ما باشد.با مطالعه آثار ماندگار وی بازهم ازاندیشه شهید بهشتی بهره می‌ بریم.
کد خبر: ۸۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ - 26June 2016

امروز اگر شهید بهشتی در بین ما نیست،  باید راه وی مورد توجه ما باشد

به گزارش دفاع پرس از کرمان، آیتالله سید یحیی جعفری صبح امروز در ویژهبرنامه یاد یاران به مناسبت سالروز شهادت آیتالله بهشتی و 72 تن از یاران امام و انقلاب و گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: مستکبران عالم با اساس نظام اسلامی مخالف بوده و هستند و این مسألهای روشن است.

وی بیان داشت:همه میدانند، آمریکا در راس مستکبران بوده و هست، اما اگر ملتها بصیر، بینا و شجاع باشند و روحیه شهادتطلبی در آنها وجود داشته باشد، هیچ قدرتی یک ملت را نمیتواند از صحنه خارج کند.

امام جمعه کرمان ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند اگر یک ملت بخواهد سرنوشت خود را عوض کند، میتواند این کار را انجام دهد.

وی ابراز داشت: زمانی که انقلاب اسلامی با وجود همه مخالفتها به پیروزی رسید، توطئههای دشمنان آغاز شد و ترور شخصیتها جزو این توطئهها بود.

امام جمعه کرمان اضافه کرد: امام خمینی(ره) با کمک یاران خود توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

وی با بیان اینکه مستکبران و منافقان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای شکست انقلاب لحظهای آرام ننشستند گفت: نفاق یک مسئله مهمی است که در قرآن به آن اشاره شده است و همه مسلمانان باید با واژه نفاق آشنا باشند.

نماینده ولیفقیه در استان کرمان با اشاره به جوسازیهای صورت گرفته علیه شهید بهشتی تصریح کرد: شهید بهشتی بسیارمظلوم بود و حتی خودیها درباره وی بد میگفتند و پس از شهادت وی به اشتباه خود پی بردند.

جعفری ادامه داد:شبکههای بیگانه به صورت مستمرعلیه نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری سیاهنمایی میکنند و اگر نتوانیم تحلیل درستی درباره مسائل داشته باشیم ممکن است ماجرای تخریب شهید بهشتی بازهم تکرار شود.

امام جمعه کرمان ازعلم،اجتهاد و تسلط بر چند زبان زنده دنیا به عنوان خصوصیات بارز شهید بهشتی نام برد و بیان داشت: هرچند با شهادت شهید بهشتی ما از اندیشههای بلند وی محروم شدیم،اما با مطالعه آثار ماندگار وی بازهم ازاندیشه شهید بهشتی بهره میبریم.

جعفری تاکید کرد:اگرامروز شهید بهشتی در بین ما نیست، اما باید راه وی مورد توجه ما باشد.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه منافقان در واقع کثیفترین و پلیدترین گروه تروریستی هستند، گفت: منافقان در دوران جنگ خیانتهای بسیارزیادی به کشور و ملت ما کردند.

جعفری در ادامه اظهار داشت:نفوذ مسأله مهمی است و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توجه به نفوذ آمریکا و سایر مستکبران تاکید دارند.

وی تصریح کرد:آمریکا از منافقان برای جاسوسی حفاظت میکند و باید مواظب باشیم، کلاه سرمان نگذارند، زیرا منافقان پایبند به هیچ اصلی از اصول دینی و اخلاقی نیستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار