نماینده مجلس:

کمیسیون عمران مجلس حادثه واژگونی اتوبوس ها در فارس را پیگیری می کند

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون عمران مجلس، حادثه واژگونی 2 دستگاه اتوبوس در فارس را برای روشن شدن همه ابعاد آن پیگیری می کند.
کد خبر: ۸۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ - 25June 2016

کمیسیون عمران مجلس حادثه واژگونی اتوبوس ها در فارس را پیگیری می کند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «محمد رضا رضایی کوچی»، نماینده مجلس شورای اسلامی، روز شنبه در هنگام عیادت از شماری از مجروحان این سانحه که در بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری هستند در گفت و گویی ضمن عرض تسلیت به خانواده های جانباختگان این حادثه بر لزوم پیگیری این سانحه تا حصول نتیجه نهایی تاکید کرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بدون تردید مسئولان اورژانس، وزیر راه و شهرسازی و مسئولان مربوطه به کمیسیون عمران مجلس دعوت می شوند و در این کمیسیون مسائل مرتبط با این سانحه به صورت کارشناسی بررسی خواهد شد .

رضایی کوچی اظهار کرد: آنچه روشن است، اورژانس به موقع در صحنه حضور پیدا کرده و نسبت به جابه جایی مصدومان، عملکرد خوبی داشته است.

نماینده جهرم که خود پزشک است، افزود: در عیادت از سربازان مجروح این سانحه از آنهایی که از آگاهی و هوشیاری لازم برخوردار بودند، روند اجرای خدمات درمانی را جویا شدم و آنها از نحوه رسیدگی رضایت داشتند.

رضایی کوچی اضافه کرد: با وجود اینکه بیمارستان شهید رجایی چندین استان همجوار و منطقه جنوب را پوشش می دهد و شمار مراجعه کنندن به این بیمارستان بسیار زیاد است اما پزشکان و مسئولان این مرکز درمانی تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات درمانی به مجروحان این سانحه انجام داده اند.

** سانحه واژگونی اتوبوس در فارس برای جامعه بسیار ناگوار بود

نماینده مردم شهرستان های مرودشت، پاسارگاد و خرم بید در مجلس شورای اسلامی هم در عیادت از مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس در فارس در بیمارستان شهید رجایی شیراز به ایرنا گفت: این حادثه برای جامعه ما بسیار تلخ و ناگوار بود و آسیب جدی به طیف وسیعی از جامعه وارد کرد .

محمد مهدی برومندی ادامه داد: کار انتقال سربازان مصدوم این سانحه و رسیدگی به حال آنها در کمترین زمان ممکن و به شایستگی صورت گرفته است.

وی، ضمن دلجویی از خانواده های مجروحان این حادثه، از مسئولان اجرایی شهرستان نی ریز، ستاد حوادث این شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مجموعه اورژانس و دست اندرکارانی که کار انتقال سربازان مجروح از نی ریز به شیراز را انجام دادند، قدردانی کرد.

برومندی ادامه داد: مجموعه این تلاش ها باعث ایجاد رضایت مصدومان و همراهان آنان شده است و این رضایت در گفتار و در چهره آنان مشهود است .

این نماینده مجلس با بیان اینکه همه امکانات در بیمارستان شهید رجایی شیراز برای درمان مصدومان به کار گرفته شده است، گفت: امید است با تداوم این خدمات هر چه زودتر مجروحان این سانحه با بهبودی کامل از این مرکز درمانی ترخیص شوند.

 دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان مرکز آموزش صفر پنج کرمان روز چهارشنبه دوم تیرماه جاری در کیلومتر 15 جاده نی ریز - کرمان و کیلومتر 65 جاده سروستان - شیراز واژگون شد که در نتیجه آن 20 نفر جان خود را از دست دادند که 13 نفر سرباز بودند.

منبع: ایرنا

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار