دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع):

توطئه‌‌های دشمنان برای توقف جریان انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری در آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر و شهید حجت الاسلام ملک زاده، گفت: توطئه‌های دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون برای متوقف کردن جریان انقلاب و مسدود کردن راه انقلاب اسلامی بوده است.
کد خبر: ۸۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰ - 25June 2016

توطئه‌‌های دشمنان برای توقف جریان انقلاب اسلامی است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، عصر شنبه در آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر و شهید حجت الاسلام ملک زاده، امام جمعه موقت کرج که در مسجد امام سجاد (ع) این شهرستان برگزار شد، زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدای حزب جمهوری اسلامی و 72 تن شهید فاجعه هفتم تیرماه و دیگر شهدای تاریخ انقلاب اسلامی را کاری بسیار ارزشمند دانست.

وی افزود: بزرگداشت این خاطره ها از جهات متعددی برای جامعه ی ما و دیگر جوامع انقلابی می تواند درس های ارزنده وآموزنده ای داشته باشد.

وی به مجموعه حوادث واقع شده در روزهای ششم و هفتم تیرماه و دیگر حوادث ایام مختلف تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: این وقایع یک جریان انحرافی و جریان مخالف و ضد حرکت انقلاب اسلامی با هدف جلوگیری از پیشرفت انقلاب و حرکت نظام جمهوری اسلامی بوده است.

اختری با بیان اینکه از این نمونه وقایع در طول تاریخ بشریت زیاد اتفاق افتاده و در قرآن کریم نیز داستان های زیادی از گذشته برای ما نقل شده، گفت: عمق این توطئه ها وعمق ا ین حرکت های انحرافی را قرآن در سوره ی ابراهیم بسیار روشن وواضح بیان می کند.

وی اضافه کرد: دراین سوره ی قرآن آمده 'دشمنان رسول گرامی (ص) اسلام توطئه های فراوان و بزرگی کردند و این توطئه ها به قدری بزرگ بود که قدرت داشت کوه ها را از هم بپاشاند و آن ها را از بین ببرد.'

وی با اشاره به اینکه برای اجرای توطئه هایشان نقشه های بسیار دقیقی می کشیدند، افزود: شهادت حضرت علی (ع) به عنان یکی از بزرگترین جنایات تاریخی و نمونه ای بزرگ از حرکت های انحرافی و توطئه ها و خیانت هایی است که برای انحراف مسیر حق کشیده شد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) شهادت مظلومانه شهید بهشتی و یارانش در حزب جمهوری اسلامی را نمونه ی دیگری از جریان انحرافی دانست و گفت: هدف اصلی دشمنان در این توطئه ها نابودی جمهوری اسالمی و پایان دادن به مسیر و روند انقلاب اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: آنان می خواستند جریانی که در اثر مجاهدت و ایثار ملت ایران و رهبری قدرتمندانه و سیاستمدارانه امام راحل (ره) به پیروزی رسید را پایان دهند.

وی بیان داشت: آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش که تا امروز توطئه هایشان ادامه دارد به این نتیجه رسیدند که باید با حذف فیزیکی و از بین بردن شخصیت های بزرگ این حرکت را متوقف کنند تا بتوانند جریانی را منحرف یا از بین ببرند.

اختری گفت: دشمنان در توطئه هایشان بهترین و بزرگترین شخصیت ها را مورد هدف قرار دادند تا همه ی بال و پر انقلاب و امید آینده انقلاب را بتوانند به ناامیدی تبدیل کنند و این توطئه ها در اوایل پیروزی انقلاب به طور کورکورانه و هدفمند به انواع مختلف انجام می شد.

وی با بیان اینکه علیرغم این توطئه ها امید مردم به خدا و ایمان و باورشان بیشتر می شود، افزود: هرگز این جریان های انحرافی و توطئه ها متوقف شدنی نیست و آمریکا هنوز هم توطئه کرده و برنامه اجرا می کند.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) جریان جاری درعراق و سوریه را یک توطئه ی آمریکایی و اسرائیلی

دانست و اظهار داشت: توطئه های آمریکا و اسرائیل در مناطق مختلف جهان توسط دست نشاندگان آن ها در قالب آل سعود، آل خلیفه و آل ثانی و دیگر حکومت پوشالی وابسته به غرب اجرا می شود.
وی به جنگ عربستان و یمن و کشتار بی رحمانه مردم این کشور به دست آل سعود اشاره کرد و گفت: آمریکا و اسرائیل به طور رسمی از این کشتار وحشیانه حمایت کرده و حتی سازمان های به ظاهر حقوق بشری و کنوانسیون های بین المللی و اسلامی آن ها را تایید می کنند و حتی حاضر نیستند در ظاهر آنان را محکوم کنند.

اختری ادامه داد: بعضی از افراد به ظاهر روشن فکر و خودفروخته بعد از مشاهده تمام این جریان ها هنوز براین باورند که اگر با آمریکا و اسرائیل از سر آشتی برآئیم می توانیم مسیر آن ها را عوض کرده و یا نقشه هایشان را تغییر دهند.

وی افزود: آنان با اصل اسلام مخالف هستند، اسلامی که حرکت ایجاد می کند، اسلامی که ظلم ستیز است و طرفدار عدالت و انسانیت است.

وی اضافه کرد: دیدگاه انسانی و عدالت محوری دین اسلام و دیدگاه محوری عدالت گستری شریعت پیامبر اسلام (ص) با آنچه که امروز آنان به عنوان دفاع از حقوق بشریت دم می زنند و فریاد بر می آورند، همخوانی نداشته و واقعیت ندارد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: نباید فریب دشمنان را بخوریم و فکر نکنیم که شاید آنان در یک نقطه درست شده وبه فکر انسان ها باشند زیرا آنان به تنها چیزی که نمی اندیشند بشریت و حقوق انسان ها است.

همچنین قرار است امشب مراسم دیگری در مسجد صاحب الزمان (عج) حصارک کرج به منظور یادبود شهید ملک زاده برگزار شود.
 

نظر شما
پربیننده ها