جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

خداوند آرامش‌بخش زندگی انسان است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: خداوند آرامش‌بخش زندگی انسان‌ها است و اگر خداوند نباشد آن زندگی پر از استرس و اضطراب می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷ - 25June 2016

خداوند آرامش‌بخش زندگی انسان است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجتالاسلام عبدالله حاجیصادقی در مراسم شب قدر در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهدای گمنام سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شب قدر گل سرسبد ماه مبارک رمضان است اظهار کرد: شب قدر بهترین فرصت در ماه مهمانی خداوند است.

وی، ماه مبارک رمضان را معادل 80 سال عمر انسان عنوان کرد و افزود: مؤمن از بهترین فرصتها باید بهترین استفادهها را ببرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه مردم گیلان برای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی آماده هستند، تصریح کرد: سابقه سنگرنشینی گیلان در دفاع از انقلاب و اسلام بینظیر است.

حاجیصادقی، ماههای رجب و شعبان را مقدمه ماه مبارک رمضان خواند و بیان کرد: ماه رمضان مقدمه شب قدر است و برای حضور در مراسم این شب باید از خداوند سپاسگزار باشیم.

وی ادامه داد: خداوند با وجود تمام بدیهای بندگان، اجازه حضور در مراسم شب قدر را میدهد و این امر جای سپاسگزاری به درگاه خداوند متعال را دارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه داشتن محبت اهل بیت (ع) جای قدردانی از خداوند را دارد، اظهار کرد: امشب در مراسم شب قدر حاضر شدیم و امیدواریم خداوند گناهان بندگان خود را بیامرزد.

حاجیصادقی، قدر را شب آشتی انسانها با خداوند عنوان کرد و گفت: در شب قدر از خداوند میخواهیم آغوش خود را باز کرده و توبه بندگان را قبول کند.

وی با بیان اینکه به بخشش خداوند امیدوار هستیم، تصریح کرد: امیدواریم با نابودی آلسعود بتوانیم مناجات امام علی (ع) را در کنار خانه کعبه بخوانیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه به وجود امکانات در زندگی مادی انسانها اشاره کرد و یادآور شد: امکانات آسایش را در زندگی بالا میبرد اما آرامش در زندگی با خداوند تحقق پیدا میکند.

حاجیصادقی با تأکید براینکه اگر در زندگی انسان تمام امکانات وجود داشته باشد اما خداوند نباشد زندگی پر از اضطراب و استرس میشود، خاطرنشان کرد: زندگی پر از استرس شیرین نیست.

وی، شب قدر را فرصتی برای شکایت انسان از نفس خود به خداوند دانست و بیان کرد: انتظار داریم خداوند برای غلبه بر نفس سرکش به بندگان خود کمک کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به تلاش دنیای غرب برای گرفتن ایمان از مردم بهویژه جوانان در جامعه، اظهار کرد: دشمن تلاش میکند دین و ارزشها را از ملت ما بگیرد اما شبهای قدر کمک میکند ایمان و باورهای خود را حفظ کنیم.

حاجیصادقی به حضور بندگان با قرآن در شب قدر اشاره کرد و افزود: در شب قدر بندگان گناهکار با قرآن و محبت اهل بیت (ع) به درگاه خداوند میآیند و طلب بخشش میکنند.

وی، قرآن را شفای تمام دردها دانست و بیان کرد: در شب قدر قرآن را روی سر میگذاریم و پیامبر اکرم (ص)، امام علی (ع)، فاطمه (س)، امام حسن (ع)، امام حسین (ع) و امام زمان (عج) را شفیع خود قرار میدهیم تا خداوند گناهان ما را بیامرزد.
 

نظر شما
پربیننده ها