سردار فدوی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

امسال رزمایش نیروی دریایی سپاه بسیار مفصل برگزار می‌شود

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: رزمایش امسال این نیرو، بسیار مفصل خواهد بود؛ اما اینکه علنی و رسانه‌ای باشد، موضوعی است که با توجه به شرایط زمان برگزاری رزمایش درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ - 25June 2016

امسال رزمایش نیروی دریایی سپاه بسیار مفصل برگزار می‌شود

سردار دریادار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره برگزاری رزمایشهای این نیرو در سال جاری، اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه رزمایشهای زیادی را برگزار و فقط برخی از این رزمایشها را رسانهای می کند؛ بهعنوان مثال سال گذشته دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس که با رفتار غیر حرفهای 40 دقیقهای نیروهای آمریکایی مستقر در خلیج فارس نیز توأم شد، برای ما یک رزمایش کامل بود.

وی با بیان اینکه دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس مصداق آیه شریفه «وَ یَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِب» است، افزود: امسال رزمایش نیروی دریایی سپاه بسیار مفصل خواهد بود؛ اما اینکه علنی و رسانهای باشد، موضوعی است که با توجه به شرایط زمان برگزاری رزمایش درباره آن تصمیمگیری خواهد شد.

سردار فدوی با اشاره به اینکه رزمایشهای این نیرو هر ساله برقرار بوده، ادامه داد: نیروی دریایی سپاه هر ساله تعداد زیادی تمرینات نظامی نیرویی، منطقهای و بر مبنای «خاتم 2» دارد؛ که هرکدام در زمان مقرر خود برگزار میشوند.

نظر شما
پربیننده ها