دستور ویژه وزیر دفاع درخصوص حادثه واژگونی اتوبوس سربازان

وزیر دفاع دستور داد تا جانشین و معاون بازرسی این وزارتخانه برای رسیدگی به وضعیت سربازان حادثه دیده و نیز کاهش آلام بازماندگان، به منطقه اعزام شوند.
کد خبر: ۸۸۷۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷ - 23June 2016

دستور ویژه وزیر دفاع درخصوص حادثه واژگونی اتوبوس سربازان

به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، پیرو دستور حجتالاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، سردار حسین دهقان وزیر دفاع طی ابلاغیه ای، به جانشین و رئیس بازرسی وزارت دفاع ماموریت داد برای رسیدگی به وضعیت سربازان حادثه دیده و نیز کاهش آلام بازماندگان، به منطقه عزیمت و اقدامات لازم را بعمل آورند.

روز گذشته اتوبوسهای حامل هموطنان و سربازان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در محور نیریز استان فارس دچار سانحه شد که طی این سانحه تعدادی از سربازان و سرنشینان آنها جان باختند.

رئیس جمهور در پیام تسلیت خود، به دو وزارتخانه بهداشت و دفاع دستور داد تا اقدامات و تدابیر لازم برای بررسی به این حادثه و رسیدگی به وضعیت مجروحین و خانوادههای داغدار را بکار بگیرند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد تاجیک
|
-
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
0
0
من بعنوان شاگرد کلاس درس استاد دهقان عزیزم در دانشگاه به تدبیر و مدیریت این شخصیت برجسته و بزرگوار ایمان قلبی دارم و مطمعن هستم علایم این حادثه ی تلخ را ایشان و همکاران بزرگوار موشکافانه بررسی خواهند کرد.
نظر شما
پربیننده ها