همزمان با شب‌های قدر برگزار می‌شود؛

ویژه برنامه «وصال یار» در حرم مطهر امام خمینی(ره)

فرهنگ‌سرای مهر همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع) ویژه برنامه «وصال یار» را در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ - 23June 2016

ویژه برنامه «وصال یار» در حرم مطهر امام خمینی(ره)

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه نوزده، سعید رنجبریان رئیس فرهنگسرای مهر در این باره گفت: با توجه به حضور حداکثری اقشار مختلف مردم جهت برپایی مراسم شبهای قدر در حرم مطهر حضرت امام(ره) ویژه برنامه «وصال یار» با موضوع غیبت حضرت بقیه الله الاعظم و ظهور و انس با حضرتش با ارایهی محصولات فرهنگی در قالب دعای عهد و زیارت آل یس برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 19 با اشاره به اینکه شب قدر، شب آرزوهای معنوی است گفت: «درخت آرزوها» از دیگر برنامههای فرهنگسرای مهر در حرم مطهر و نورانی امام(ره) است.

وی افزود: در برنامه «درخت آرزوها» شهروندان میتوانند آرزوهای معنوی خود را در برگهای که در اختیار آنان قرار میگیرد ثبت کنند و در نهایت آن برگه را به «درخت آرزوها» وصل کنند.

رنجبریان عمده هدف این فعالیت فرهنگی قرآنی را تبیین اهمیت شبهای پرفضیلت قدر برای جوانان و نوجوانان و ایجاد فضای معنوی مطرح کرد.

شایان ذکر است، ویژه برنامه «وصال یار» در شب ۱۹ رمضان مصادف با جمعه ۴ تیر ماه، شب ۲۱ رمضان مصادف با یکشنبه ۶ تیر ماه و شب ۲۳ رمضان مصادف با سهشنبه ۸ تیر ماه در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و از ساعت 20 تا 24 برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن: 55033900 تماس بگیرند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار