معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با دفاع پرس:

رزمایش های بسیج متفاوت از سال های گذشته برگزار می شود

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین گفت: سازمان بسیج مستضعفین در نظر دارد به منظور حفظ آمادگی بسیجیان در شرایط مختلف، رزمایش هایی را متفاوت از سال های قبل برگزار کند.
کد خبر: ۸۸۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ - 23June 2016

رزمایش های بسیج متفاوت از سال های گذشته برگزار می شود

سردار نصرتالله سیف معاون آموزش و مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره رزمایش های امسال سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: رزمایش های الی بیت المقدس بسیج امسال نیز همانند سال گذشته پیش بینی های لازم برای برگزاری آنها صورت گرفته تا مرحله پنجم این سلسله از رزمایش ها در کل استان ها برگزار شود.

وی افزود: بر این اساس اکنون در حال طرح ریزی، آماده سازی و آموزش بسیجیان در استان ها هستیم تا بتوانیم این مرحله را نیز با موفقیت به پایان برسانیم البته رزمایش های امسال متفاوت از سال های گذشته خواهد بود.   

سردار سیف ادامه داد: در کنار این سلسله از رزمایش ها، پیش بینی شده یکسری رزمایش های تخصصی نیز برگزار شود به همین منظور امسال آموزش های تخصصی را برای گردان های عمل کننده ارایه خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: تعدادی از رزمایش های سال گذشته که به دلایل مختلف زمان برگزاری آنها به امسال منتهی شده بود، با موفقیت به اتمام رسید و بدین شکل پرونده رزمایش های سال 94 بسته شد و اکنون برنامه ریزی ما بر این است تا پایان شهریور امسال بتوانیم تعدادی از این رزمایش ها را متفاوت از سال قبل برگزار کنیم.

نظر شما
پربیننده ها