فرمانده نیروی زمینی ارتش:

سربازی برای این آب و خاک شرافت و شجاعت را معنا بخشیده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: عزت،‌ استقلال و آزادی سرزمین ایران عزیز همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و سربازی برای این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.
کد خبر: ۸۸۶۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ - 23June 2016

سربازی برای این آب و خاک شرافت و شجاعت را معنا بخشیده است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش به مناسبت درگذشت تعدادی از سربازان وظیفه در سانحه جاده ای پیام تسلیتی صادر کرده که متن آن به شرح زیر است.

ٱلَّذِینَ إِذَا أَصَبَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

فَالْجُنُودُ بِإِذْنِ اللَّهِ حُصُونُ الرَّعِیَّةِ وَ زَیْنُ الْوُلَاةِ وَ عِزُّ الدِّینِ وَ سُبُلُ الْأَمْنِ

عزت، استقلال و آزادی سرزمین ایران عزیز همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و سربازی برای این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

ضایعه جانکاه درگذشت جمعی از سربازان خدوم و جان برکف نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سانحه تصادف اتوبوس مسافربری مایه تاسف و تاثر اینجانب و مجموعه فداکار نیروی زمینی شد؛ اما یقین دارم قطرات خون بر زمین ریخته این عزیزان، سرو سرافراز عزت، ایستادگی، امنیت و معنویت قهرمانان این ملت را سربلندتر و عزم آنان را برای انجام رسالت عظیم و تاریخی سربازی صد چندان خواهد کرد.

اینجانب این مصیبت جانکاه را ابتدا به محضر بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا(حفظه الله تعالی) و به خانواده های داغدار صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می کنم، برای آن عزیزان سفر کرده از خداوند بزرگ غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستارم.

                                                            فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

                                                                             سرتیپ احمد رضا پوردستان

گفتنی است در حادثه ای که ساعت یک و 20 دقیقه بامداد چهارشنبه دوم تیر 1395در نزدیکی شهرستان نیریز رخ داد، یک دستگاه اتوبوس ولوو در حالی که مسیر شرق به غرب محور سیرجان به نیریز را طی میکرد، در گردنه «لایرز» از جاده منحرف شد و به دره 20 متری سقوط کرد.

این اتوبوس که از پادگان آموزشی 05 کرمان راهی اهواز  بود حامل سربازان لیسانس وظیفه بود که براثر این حادثه دلخراش 19 سرباز جان باختند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی مهدی
|
-
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
0
الان متوجه شدم جان سرباز سیری چند
نظر شما
پربیننده ها