فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

مسئولان مراقب شرایط داخلی کشور باشند

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تأکید بر افزایش آگاهی و بصیرت در برهه کنونی گفت:‌ مسئولان باید بیش از پیش مراقب شرایط داخلی کشور باشند.
کد خبر: ۸۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ - 22June 2016

مسئولان مراقب شرایط داخلی کشور باشند

به گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار سید محمد شاهچراغی در همایش ایثارگران و پیشکسوتان سپاه ناحیه سمنان ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان بیان کرد: فضای انقلاب اسلامی با توجه به شرایط منطقه ای دارای دو بُعد داخلی و خارجی است که به مراتب بعد درونی حادتر و دشوارتر از شرایط خارجی است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان اظهار کرد: نگاه دشمن به شرایط داخلی معطوف است و در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در حال فعالیت است.

وی افزود: اقداماتی که باید برای جلوگیری از رخنه دشمنان به شرایط داخلی کشور داشته باشیم شامل اطاعت و ایستادگی در خط ولایت فقیه است؛ چراکه در این مسیر دشوار ملت ایران باید با پشتیبانی و اتحاد با مقام معظم رهبری در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

سید محمد شاهچراغی تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی در تمام اقشار باید وجود داشته باشد، اما متأسفانه اکنون در بخش هایی نظیر جبهه فرهنگی دچار تناقض هستیم؛ که باید در صدد حل این مشکل باشیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: در حوزه تربیتی نیز به دلیل برخی کوتاهی ها امروز نگرانی های عمدهای به وجود آمده است و بخشی از آنها به سازمان ها و ارگان ها بستگی دارد.

وی اظهار کرد: مردم به جمعیت انقلابی پیشکسوت نگاه ویژه ای دارند و باید روحیه  انقلابی و استکبارستیزی در پیشکسوتان را به جوانان نیز انتقال دهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار