معاون سرپرست کل نهاد ریاست جمهوری؛

بسیج از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی و از پشتوانه‌های مستحکم نظام است

بانک، نهاد بسیج مستضعفین را از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی و یکی از پشتوانه های مستحکم نظام جمهوری اسلامی دانست و بر تقویت روحیه و فرهنگ انقلابی و اسلامی و بسیج در راستای اهداف والای نظام تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶ - 21June 2016

بسیج از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی و از پشتوانه‌های مستحکم نظام است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «مرتضی بانک» امروز (سه شنبه) همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در دیدار مسئولین و فرماندهان بسیج نهاد ریاست جمهوری و سازمان های تابعه گفت: شجره طیبه بسیج با فرمان امام راحل تشکیل گردید و امروز پس از گذشت 37 سال از رشد و بالندگی مبارکی برخوردار بوده و توانسته است بعنوان یکی از ارکان نظام، هر روز منسجم تر و گسترده تر به فعالیت های خود ادامه داده و موجبات اقتدار بیش از پیش کشورمان را فراهم آورد.

معاون سرپرست کل نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: نهاد مقدس بسیج بدلیل خلوص و پاکی و بواسطه تلاش و همت والایی که در مجموعه عناصر بسیج وجود دارد و همچنین بدلیل برخورداری از مسیر و هدف روشن، از نقش بسیار مهم و ارزشمندی در حفظ آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی برخوردار است.

بانک افزود: مجموعه ارزشمند بسیج توانسته است در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و انقلابی در اقصی نقاط کشور بعنوان یک جریان سیال و جوشان با بسیج نیروهای متعهد در توسعه اعتقادی، اسلامی و انقلابی جامعه نقش مهمی ایفا کند و امروز شاهد پیشرفت های چشم گیر در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، علمی و هنری این نهاد انقلابی هستیم.

معاون سرپرست کل نهاد ریاست جمهوری، بسیج را یکی از پشتوانه های مستحکم نظام دانست و اظهار داشت: این مجموعه همواره مورد هجمه دشمنان و مخالفین نظام قرار گرفته است اما بدلیل عملکرد بسیار ارزشمندش، هیچ گاه این شجره طیبه دچار نقص نشده و بالنده تر و پویاتر از قبل به حرکت سازنده خود ادامه داده است.

بانک گفت: نهاد بسیج به تجهیزات و امکانانی نیاز دارد تا بتواند قوی تر از همیشه از آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی محافظت کند.

وی افزود: از وظایف مهم نهاد بسیج این است که از جوانان نخبه و تاثیر گذاران در حوزه های علمی، هنری و تخصصی پشتیبانی کند به گونه ای که بیش از پیش با این جریان پیوند بخورند.

بانک در ادامه مسئولین و فرماندهان بسیج نهاد ریاست جمهوری را از بهترین، مخلص ترین و با انگیزه ترین نیروهای بسیجی دانست و اظهار داشت: انصافا چنین احساس می شود که نیروهای این مرکز با عشق و علاقه و شور و اشتیاق مخلصانه و پاک برنامه ها و اهداف والای خود را پیگیری می کنند و تاکنون نیز بدون کم و کاست همه برنامه هایشان را عملیاتی کرده اند.

وی با بیان اینکه نهاد ریاست جمهوری مرکز ثقل قوه مجریه و از مهمترین پایگاههای فعالیت های اجرایی در کشور محسوب می شود، گفت: مجموعه های مختلفی که در نهاد ریاست جمهوری فعالیت دارند از جمله نهاد بسیج باید با روش های علمی، دقیق و برنامه ریزی شده در مسیر اهداف عالی نظام و تبیین موفقیت های دولت و قوه مجریه حرکت کنند.

معاون سرپرست کل نهاد ریاست جمهوری در ادامه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید برخاسته از رای مردم است و برخی با بداخلاقی و البته برنامه ریزی شده بدنبال ایجاد یاس در جامعه هستند، تصریح کرد: عده ای با بدرفتاری تلاش دارند موضوعات جزئی را بعنوان موضوعات اساسی مطرح کنند تا در خدمت رسانی و فعالیت دولت خدشه ایجاد کنند لذا نباید اجازه داد که این عده در مسیر حرکت بالنده دولت ایجاد مانع کنند.

وی اضافه کرد: البته پشتیبانی و آگاهی مردم و علاقه و اعتقادی که به انتخاب خود دارند به هیچ وجه اجازه نخواهد داد که سیاه نمایی بدخواهان در اراده مردم تاثیری داشته باشد.

بانک گفت: مجموعه بسیج نهاد باید خدماتی که درمجموعه قوه مجریه انجام می شود و بد اخلاقی هایی که عده ای در این مسیر حرکت دولت انجام می دهند را برای مردم تبیین و تشریح کند.

در ابتدای این مراسم رئیس مرکز مقاومت بسیج نهاد ریاست جمهوری و سازمان های تابعه و نیز تعدادی از فرماندهان پایگاه های بسیج گزارشی از برنامه ها و فعالیت های خود در حوزه های مختلف ارایه کردند.

معاون سرپرست کل نهاد ریاست جمهوری در این مراسم همچنین از فرماندهان پایگاه های بسیج ستاد مبارزه با مواد مخدر، بانک مرکزی، دیوان محاسبات، معاونت علمی و فناوری و نیز مسئول بسیج خواهران، مدیر عقیدتی و نظارت، مسئول دبیرخانه الکترونیک و سایت بسیج و شباب و نیز مسئول نیروی انسانی خواهران مرکز مقاومت بسیج نهاد ریاست جمهوری با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

منصفی گفت: بسیج فارغ از مسایل و گرایشات سیاسی و خطی بازوی نظام و انقلاب بوده و در صراط مستقیم اهداف و آرمانهای اصیل نظام قرار دارد.
 

نظر شما
پربیننده ها