شهید رمضان زارعی؛

"رمضان" در رمضان آمد و با رمضان هم رفت

شهیدی که نامش رمضان بود و در ماه مبارک رمضان به دنیا آمد و در ماه رمضان هم به شهادت رسید.
کد خبر: ۸۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ - 25June 2016

به گزارش دفاع پرس از کرمان، شهید رمضان زارعی، شهیدی است که علاوه بر اینکه نام "رمضان" را بر خود داشت، در ماه مبارک رمضان به دنیا آمد و در ماه رمضان هم به شهادت رسید.

در ادامه بخشی از وصیتنامه این شهید والامقام را مرور می کنیم:

بالاتراز شهادت خوبی دیگری نیست

سلام و درود بیکران بر یگانه منجی عالم برپاکننده حکومت عدل و داد در جهان، حضرت ولی عصر آقا امام زمان(عج) و سلام و درود بر نایب راستینش یگانه مرد توحید، امام امت و سلام بر شهیدان، شهیدانی که چون شمع سوختند و نگذاشتند که دین حق وعدالت خاموش باشد. ای خانوادهی شهدا! آفرین برشما که چنین فرزندانـــی پـرورش داده اید و زینبگونه حسین های زمان را به میدان کارزار فرستادید. ای مردم! خدا در قرآن فرموده است: "بالاتر از هر خوبی، خوبی دیگری است، اما بالاتراز شهادت خوبی دیگری نیست".

ای برادر نشود که روز قیامت شرمنده باشید و نتوانید جواب دهی

همیشه در راه رضای خدا خدمت کنید با دشمنان خدا و دین خدا ستیز کنید و اگر هم شهید شدید، بسی سعادت است و این سعادت عظمی نصیب هر کس نمی گردد.

برادران و خواهران مؤمن و مسلمان؛ راه شهیدان را ادامه دهید، شهیدان با خون خود اسلام را سرپا نگه داشته اند.این انقلاب از آغاز تاکنون شهیدان و مجروحین و معلولین و مفقودین و اسرای زیادی داده است تا به این جا رسیده. ای برادر نشود که روز قیامت شرمنده باشید و نتوانید جواب دهید. شهیدان ما کسانی بودند که شب و روز در راز و نیاز بوده اند، همیشه در راه خدا خدمت می کردند. زن و فرزند، پدر ومادر را کنار زده بودند با عوامل مادی خود را سرگرم نمی کردند.

اگر واقعا می خواهید امام حسین و دین خدا را یاری کنید، برخیزید و مهیا شوید که فردا دیر است

ای برادران عزیز! زمان، زمان آزمایش است. روزی که بر سر و سینه می زدی و حسین حسین می زدی و آرزو داشتی در صحرای کربلا حسین را یاری کنی، امروز صحنه ای از صحنه های نبرد حسین با یزید زمان است. امروز ندای "هل من ناصر" حسینی از جبهه ها بانک می زند. اگر واقعا می خواهید امام حسین و دین خدا را یاری کنید، برخیزید و مهیا شوید که فردا دیر است و اگر خدای نکرده بی تفاوت باشید ودل از زن و فرزند و پدر و مادر و ثروت دنیا برندارید واقعا خیانت کردید و خون شهدا را پایمال کرده اید که این بی تفاوتی درآخرت جبران نمی شود و سزای کار خود را می بینید.

خواهرم، حجابت همانند شمشیر است

پس ای برادر و خواهر مسلمان، همیشه گوش به سخنان امام عزیزمان بده که جان عالمی فدایش و ازاو اطاعت کنید و تو ای خواهر باید فرزندانی چون علی اکبر و چون علی اصغر تربیت و فدای اسلام کنید به فرزندان خود درس شجاعت و دلاوری بدهید که چون شیرغرش کنند و دشمنان اسلام و مسلمین را به خاک ذلت بنشانند. خواهرم، حجابت همانند شمشیر است که از سَرورتان فاطمه این گونه خطاب است ارزندهترین زینت زن حفظ حجاب است. هیچ موقع شایعهپراکنی نکنید؛ دروغ نگویید، پیامبر(ص) می فرماید: انسان سخن چین وارد بهشت نمی شود. خدا یار و نگهدارتان باشد.

نگذارید سلاح به زمین افتاده برادران شهیدمان بر روی زمین بماند

پدر و مادرم برای من گریه نکنید که دشمن شاد می شود و همیشه خدا را یاد کنید و دین خدا را یاری کنید در مصیبت ها زینبوار و حسینگونه باشید. خواهرانم حجابتان سلاحتان باشد. همیشه یاور مظلومان و دشمن مستکبران باشید. برادرانم راه شهیدان را ادامه دهید. در راه خدا هر چه می توانید کوشش کنید. نگذارید سلاح به زمین افتاده برادران شهیدمان برروی زمین بماند. اقوام و خویشاوندان به حرف های امام گوش دهید و هرگز نق نزنید و نافرمانی نکنید اگر بدی از من دیدید ببخشید.
والسلام. خداحافظ.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار