رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

سبزواری سبک زندگی با مسئولیت، با ایمان و در خط انقلاب و امام(ره) را به جامعه نشان داد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مرحوم سبزواری سبک زندگی با مسئولیت، با ایمان و در خط انقلاب و امام(ره) را به جامعه نشان داد و در روند شعری خود، این ویژگی را به دیگران منتقل کرد و اشعار وی با سیر انقلاب اسلامی کاملا منطبق و سازگار است.
کد خبر: ۸۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ - 13June 2016

سبزواری سبک زندگی با مسئولیت، با ایمان و در خط انقلاب و امام(ره) را به جامعه نشان داد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سیدمهدی خاموشی روز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر مرحوم حمید سبزواری در حوزه هنری با بیان اینکه او شاعر سرودها و ترانه های ماندگار انقلاب است، افزود: بخش موسیقی را در سال های اخیر به سمت سرودهای ماندگار بویژه انقلابی سوق داده ایم که شاعران، حماسی بسرایند و خاطرات سرودهای انقلاب را زنده نگه دارند و همچنین در مقطع کنونی متناسب با زمان و وقایع روز هم سرود بسازند.
وی ادامه داد: مرحوم سبزواری سبک زندگی با مسئولیت، با ایمان و در خط انقلاب و امام(ره) را به جامعه نشان داد و در روند شعری خود، این ویژگی را به دیگران منتقل کرد و اشعار وی با سیر انقلاب اسلامی کاملا منطبق و سازگار است.
مراسم تشییع پیکر حمید سبزواری صبح دوشنبه از حوزه هنری تا تالار وحدت با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی مسئولان و چهره های فرهنگی هنری برگزار شد.
این شاعر انقلاب بامداد شنبه هفته جاری در سن 91 سالگی دار فانی را وداع گفت.
پیکر مرحوم سبزواری پس از تشییع، برای خاکسپاری به سبزوار زادگاهش انتقال می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار