سردار نقدی در پاسخ به دفاع پرس:

حماسه‌های بزرگ‌تر از دفاع مقدس را رقم خواهیم زد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ما در آینده، حماسه‌های بزرگ‌تری نسبت به حماسه دوران دفاع مقدس در عرصه جهانی رقم خواهد زد.
کد خبر: ۸۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ - 06June 2016

حماسه‌های بزرگ‌تر از دفاع مقدس را رقم خواهیم زد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح جوانههای صالحین بسیج که امروز در قصر فیروزه برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال دفاع پرس مبنی بر علت اینکه یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا اخیرا از احتمال حمله به ایران سخن گفته، بیان داشت: علت اصلی طرح چنین موضوعی ترس آنها از جوانان کشورمان است؛ در واقع همانطور که آنها در دوران دفاع مقدس علیرغم آتش سنگینی که روی رزمندگان ما میریختند و فکر میکردند کسی نمیتواند از پشت خاکریزها برخیزد، اما رزمندگان ما مقابلشان میایستادند و آنها را زمینگیر میساختند، امروز هم زیر بار تبلیغات سنگین ماهواره ای و شبکه های اجتماعی، انتظار دارند ملت ما نابود شده باشد.

وی افزود: امروز دشمن شاهد موج بزرگ جوانانی است که با تکبیر، در صف طولانی برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) ایستادند و این برای آنها اعجابانگیز است؛ در صورتی که این صحنهها تکرار همان صحنههای دفاع مقدس است و در آینده نیز حماسههای بزرگتری از حماسه دوران دفاع مقدس در عرصه جهانی رقم خواهیم زد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تروریست خواندن ایران توسط وزارت خارجه آمریکا نیز تصریح کرد: آمریکاییها ذاتا تروریست هستند و امام(ره) میفرمایند آمریکا تروریست بالذات است؛ در واقع از روزی که آمریکا ابرقدرت مسلط دنیا شده تا به امروز، تاریخش از برگ های سیاه پر شده است.

وی با بیان اینکه ترور و جنایت ده ها میلیون نفر از شرق جهان یعنی ژاپن تا آمریکای لاتین مستقیم با گلوله های ارتش آمریکا صورت گرفته، تصریح کرد: وقتی کسی پرونده ای سیاه دارد، دیگر نمی تواند به ملت دیگری تهمت بزند و این طنزآمیز است.

سردار نقدی در خصوص بازبینی طرح صلح عربی برای پذیرش اسرائیل و ارتباط نزدیک عربستان با رژیم صهیونیستی هم گفت: کشورهای عربی هیچگاه با عربستان همراه نمی شوند؛ اما دولت های آنها از اول با اسرائیل همراه بودند.

وی در پایان تصریح کرد: ملت های عربی هیچگاه زهر تلخی که از اسرائیل چشیدهاند را تحمل نکرده و با اسرائیل سازش نمیکنند؛ دولت عربستان هم به آخر خط رسیده و این حرکات آنها برای چند روز بیشتر ماندن است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار