سردار طهرانی مقدم در اختتامیه نخستین کنگره جهانی اقتدار:

دانشگاه شهید طهرانی مقدم راه اندازی می شود

رئیس کنگره جهانی اقتدار گفت: در آینده نزدیک دانشگاه علمی-کاربردی شهید طهرانی مقدم راه اندازی می شود برای اینکه جوانان و نخبگان و دوستان و همراهان شهید طهرانی مقدم در این دانشگاه گرد هم آیند تا کشور در آینده شاهد دانشمندان برجسته دیگری باشد.
کد خبر: ۸۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ - 05June 2016

دانشگاه شهید طهرانی مقدم راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردارطهرانی مقدم برادرشهید طهرانی مقدم در اختتامیه نخستین کنگره جهانی اقتدار اظهار داشت: در آینده نزدیک دانشگاه علمی-کاربردی شهید طهرانی مقدم راه اندازی می شود برای اینکه جوانان و نخبگان و دوستان و همراهان شهید طهرانی مقدم در این دانشگاه گرد هم آیند تا کشور در آینده شاهد دانشمندان برجسته دیگری باشد.

وی افزود: دشمن تصور نکند اگر دانشمند برجسته ای را از ما گرفت این مسیر طی شده خالی می ماند بلکه این مسیر ادامه خواهد داشت تا زمانی که به ظهور حضرت ولی عصر منتهی شود.

رئیس کنگره جهانی اقتدار ادامه داد: طی چهار سالی که از زمان شهادت این سردار سرافراز سپاه اسلام و یارانش می گذرد تا کنون تعداد 250 مجلس، مراسم و گردهمایی در رابطه با شهید طهرانی مقدم به صورت خودجوش برگزار شده است.

طهرانی مقدم دبیر اختتامیه نخستین کنگره جهانی اقتدار در مراسم اختتامیه این کنگره اظهار داشت: این کنگره در دو بخش علمی و ادبی و هنری برگزار شده که 62درصد آثار در محور علمی شامل مقاله کتاب گزارش پایان نامه و یادداشت است.

وی در پایان افزود: 38 درصد مابقی آثار نیز در بخش هنری و ادبی بوده که شامل شعر، دل نوشته، پوستر، کاریکاتور است.

نظر شما
پربیننده ها