دیدار با عزیزترین دنیا به روایت صدیقه حکمت

آن روز عباس را که دیدم پر از شوق و ذوق بود. صورتش از خوشحالی برافروخته شده بود. دلیل خوشحالی اش را پرسیدم، گفت: "امروز با عزیزترین کس دنیا دیدار دارم".
کد خبر: ۸۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵ - 31May 2016

دیدار با عزیزترین دنیا به روایت صدیقه حکمت

به گزارش سایر رسانه های دفاع پرس، صدیقه حکمت همسر شهید عباس بابایی دیدار شهید بابایی با امام خمینی را اینچنین توصیف می کند:"آن روز عباس را که دیدم پر از شوق و ذوق بود. صورتش از خوشحالی برافروخته شده بود. دلیل خوشحالی اش را پرسیدم، گفت: "امروز با عزیزترین کس دنیا دیدار دارم". بعد از دیدار با حضرت امام، شور و حال عجیبی پیدا کرده بود؛ طوری که دیدار امام برای همیشة عمرش، سرمای های شد که تا آخرین لحظات زندگی، از آن لحظات و آن روز به یادماندنی به عنوان شیرین ترین روز حیات خود نام می بُرد."
 شهید بابایی در طول سا لهای دفاع مقدس، با روحیة شهاد تطلبی، تلاش و ایثاری که داشت با بیش از 3 هزار ساعت پرواز با انواع هواپیماهای جنگی قسمت اعظم عمر خویش را در طول این سا لها، یا در پروا زهای عملیاتی و یا در چهره و هیبت یک بسیجی متواضع در قرارگا هها و جبهه های غرب و جنوب کشور گذراند.
او چهره آشنای بسیجیان و یار وفادار فرماندهان قرارگا ههای عملیاتی بود. چهر ه ای که با بُردن نامش، لرزه بر اندام دشمن می افتاد.

منبع: نوید شاهد

نظر شما
پربیننده ها