جانشین فرمانده سپاه سید الشهداء:

اشراف اطلاعاتی خوبی در کشور وجود دارد/ پذیرایی از حدود 200 هزار زائر امام خمینی(ره)

سرهنگ پاسدار غلامرضا بوربور گفت: علیرغم تمام تلاش‌های دشمنان اشراف اطلاعاتی خوبی در کشورمان وجود دارد که مانع از تحقق اهداف شوم آنها می‌شود و این هم از حسن‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ - 31May 2016

اشراف اطلاعاتی خوبی در کشور وجود دارد/ پذیرایی از حدود 200 هزار زائر امام خمینی(ره)

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرهنگ پاسدار غلامرضا بوربور جانشین فرمانده سپاه سید الشهداء استان تهران عصر امروز در نشست خبری سالگرد ارتحال امام اظهار داشت: سپاه سید الشهداء در مراسم سالگرد ارتحال امام، مأموریت میزبانی از 81 هزار زائر 11 استان کشور را بر عهده دارد که از این مهمانان در 107 نقطه اسکان و پذیرایی به عمل میآورد.

وی افزود: علاوه بر این، تعداد 97 زائر نیز از  سطح شهرستانهای استان تهران که ثبت نام شدهاند را با وسایل نقلیه پیشبینی شده به مرقد امام (ره) اعزام میکنیم تا زائران در جوار مرقد امام راحل آماده گوش فرا دادن به سخنان رهبر معظم انقلاب باشند.

بوربور ادامه داد: سومین مأموریت ما مقابله با هرگونه نا امنی و تهدیدات خارجی است که به همین منظور تورهای عملیاتی و اطلاعاتی سپاه سیدالشهداء در شهرستانهای استان تهران فعالیتهای خود را از روزهای گذشته آغاز کردهاند.

وی همچنین به برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی پستهای امداد و درمان در مراکز اقامتی زائران استانها و آمادگی مراکز درمانی برای پذیرش بیماران احتمالی شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال امام اشاره کرد و بیان داشت: در شهرستانهای پیشوا و ورامین مراسم یادبود شهدای 15خرداد پیش بینی شده که به همراه مراسم سالگرد ارتحال در مساجد و حسینیهها برگزار میشود.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهداء در ادامه عنوان کرد: به منظور جلوگیری از بروز هر نوع بیماری احتمالی ناشی از مصرف مواد غذایی، امسال تمامی غذاهایی که به زائران داده میشود به صورت بستهبندی و کنسرو شده خواهد بود که البته در کنار این موضوع بازرسان سپاه نیز بر توزیع و نحوه مصرف مواد غذایی، آشامیدنی و چگونگی فعالیت ایستگاههای صلواتی نظارت خواهند داشت.

وی در پایان تاکید کرد: علیرغم اینکه دشمنان این نظام همواره در صدد استفاده از هر زمانی برای ضربه زدن و خدشه وارد کردن به این انقلاب و چهره آن شبانه روز تلاش میکنند، اما علیرغم تمام این تلاشهای دشمنان، اشراف اطلاعاتی خوبی در کشور وجود دارد که مانع از تحقق اهداف شوم آنها میشود که این هم از حسنهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب میشود.

نظر شما
پربیننده ها