شیخ علی سلمان:

تصمیم آزادی من در دست انسان نیست/ موضوع مهم برای من خوب بودن حال هموطنانم است

دبیرکل جمعیت «الوفاق» بحرین در اولین اظهارات خود پس از افزایش مجازاتش از 4 سال به ۹ سال زندان گفت: تصمیم آزادی من در دست انسان نیست، بلکه یک تصمیم الهی است.
کد خبر: ۸۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ - 31May 2016

تصمیم آزادی من در دست انسان نیست/ موضوع مهم برای من خوب بودن حال هموطنانم است

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، شیخ «علی سلمان» دبیرکل جمعیت «الوفاق» بحرین در اولین اظهارات خود پس از افزایش مجازاتش از 4 سال به 9 سال طی تماس تلفنی از زندان اظهار داشت: قلب من مطمئن و راضی است و آنچه که برای من مهم است، خوب بودن حال اهل وطن است.

وی در ادامه افزود: همه آنچه که بر ما جاری میشود در مقابل چشمان خداوند است و او خودش حاکم و قاضی است. تصمیم آزادی من در دست انسان نیست، بلکه یک تصمیم الهی است و اگر خداوند بخواهد من امشب در خانهام خواهم بود.

دبیرکل جمعیت اسلامی «الوفاق» ملی بحرین در پایان خاطرنشان کرد: یک روز از روزهای زندان سپری نمیشود مگر اینکه در مقابل چشمان خدا باشد.

گفتنی است؛ دادگاه تجدید نظر بحرین روز گذشته (10 خرداد) حکم چهار ساله حبس «الشیخ علی سلمان» دبیرکل جمعیت اسلامی «الوفاق» ملی بحرین را به حکم 9 سال زندان افزایش داد.

بر همین اساس جمعیت اسلامی «الوفاق» ملی بحرین با بیان اینکه حکم صادر شده در حق «الشیخ سلمان علی سلمان» را تحریکآمیز و مردود است و اعلام کرد: این حکم موجب ادامه بحران فزاینده سیاسی در کشور خواهد شد.

رژیم آلخلیفه دی ماه سال 93 «الشیخ علی سلمان» را به اتهام اقدام علیه امنیت ملی دستگیر کرده بود و خردادماه سال گذشته نیز دادگاه بحرین وی را به اتهام توهین به وزارت کشور و همکاری با دولتهای خارجی به چهار سال زندان محکوم کرد، اما شیخ سلمان و جمعیت الوفاق این اتهامات را رد کرده و بیاساس خواندند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار