کاریکاتوری که پدر «نتانیاهو» را در آورد+ عکس

این طرح اشاره‌ای به اشک ریختن تمساح است، این کاریکاتور اشاره به بیان این حقیقت که مظلوم نمایی دروغین پشت کشتار غزه وجود دارد.
کد خبر: ۸۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ - 31May 2016

کاریکاتوری که پدر «نتانیاهو» را در آورد+ عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، اختتامیه مسابقه کاریکاتور در حالی به کار خود پایان داد که «آرش فروغی» نفر اول بخش کاریکاتور در مراسم اختتامیه با توضیح دبیرجشنواره توجه همه رسانه ها را به خود جلب کرد.

موضوع از جایی شروع شد که فروغی برای دریافت جایزه روی سن رفت و سید مسعود طباطبایی شجاعی دبیر این مسابقه پس از اهدای جایزه خطاب به حضار گفت: «اثری که فروغی به مسابقه ارائه کرد در فضای بین الملل بیشترین بازخورد را داشت و پدر نتانیاهو را در آورد.»

فروغی در توضیحی درباره طرح برگزیده این مسابقه به خبرنگار ما گفت: طرحی که من ارائه کردم یک چهره از نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که دور گردنش یک تمساح پیچیده، تمساح نیز تیکه ای از پرچم فلسطین را در دهن دارد و در حال اشک ریختن است. این طرح اشاره ای به اشک ریختن تمساح است که هدفم از این طرح بیان این حقیقت است که مظلوم نمایی دروغین پشت کشتار غزه وجود دارد.

خاطر نشان می شود دومین دوره از مسابقه کارتون و کاریکاتور هولوکاست با همکاری سازمان فرهنگی و هنری اوج، انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و مرکز هنرهای حوزه هنری برگزار شده است که در این دوره از مسابقات هنرمندانی از 50 کشور دنیا طرح های خود را به مسابقه گذاشتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار