فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل خبر داد؛

اولین محموله دارویی بابل به سوریه ارسال شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل گفت: از سوی بسیج جامعه پزشکی و معاونت بهداشت و درمان این ناحیه با مشارکت داروخانه‌های شهرستان بابل کمک های پزشکی به ارزش 20 میلیون تومان به سوریه ارسال شد.
کد خبر: ۸۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ - 31May 2016

اولین محموله دارویی بابل به سوریه  ارسال شد

به گزارش دفاع پرس از مازندران، اقدامات بشردوستانه مردم شهرستان بابل در امورات خیر همیشه زبانزد خطه شمال کشور بوده است و شاهدیم در کنار ساخت و ساز بناهای خیریه ازجمله مدرسه سازی در امورات درمانی نیز مشارکت های گسترده ای از سوی خیرین بابلی صورت می پذیرد.

در اقدامی خدا پسندانه به جهت مشارکت و همراهی پزشکان و داروسازان شهرستان بابل با تدبیر سرهنگ علیاکبر محمدپور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل و امین رستم زاده معاونت بهداشت و درمان این ناحیه مقاومت و با مشارکت بسیج جامعه پزشکی شهرستان بابل حدود بیست میلیون تومان دارو و تجهیزات برای مردم و مدافعین حرم در سوریه ارسال شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل با اعلام این خبر افزود: معاونت بهداشت و درمان با همکاری بسیج جامعه پزشکی این ناحیه آمادگی دارد به دنبال ارسال محمولههای دیگری از دارو و تجهیزات در سنوات بعدی در صورت نیاز کاروان پزشکی و پرستاری را از بین داوطلبان به سوریه جهت کمک به مدافعین حرم اعزام کند.

گفتنی است این داروها و تجهیزات پزشکی از داروخانههای سطح شهرستان بابل با مشارکت پزشکان، داروسازان و داروخانه داران تهیه شده است.

نظر شما
پربیننده ها