فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

امنیت از شاکله های اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است

سرهنگ مجید شجاع گفت: امنیت از شاکله های اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ - 31May 2016

امنیت از شاکله های اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش دفاع پرس از خراسان جنوبی، سرهنگ مجید شجاع در مراسم صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی زیربنای تحقق اقتصاد مقاومتی را برقرار کردن امنیت عنوان کرد و اظهار داشت: در خراسان جنوبی با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه و هم مرزی با کشور افغاتستان امنیت خوب و پایداری برقرار است.

وی با تأکید بر اینکه پلیس مجری قانون است و مردم نیز نسبت به عملکرد پلیس حساس هستند،افزود: پلیس باید بر مدار قانون حرکت کند و قانون گرا باشد و در کنار آن از عطوفت و مهربانی نیز برخوردار باشد.

سرهنگ شجاع با اشاره به نظارت های دقیق بر رفتار و عملکرد پلیس گفت: نظارت های محسوس، غیرمحسوس و مردمی از طریق سامانه 197 و 110 به صورت دائمی بر عملکرد پرسنل وجود دارد و اگر جرم و تخلفی از سوی پرسنل نیروی انتظامی صورت گیرد به صورت جدی با آن برخورد می شود.

وی با تاکید بر اینکه پلیس خود را از مردم می داند و مهربانانه با مردم برخورد می کند، افزود: باید تصویری که از پلیس در اذهان عمومی ایجاد می شود تصویری بسیار مطلوب باشد و نظارت های دقیق و همه جانبه و دائمی بر عملکرد پلیس وجود دارد.

سرهنگ شجاع در راستای قرارگاه جهادی صیانت با اشاره به اینکه  رویکرد پلیس باید صیانت از کارکنان و توجه به امر آموزش باشد گفت: کارکنان پلیس باید نسبت به رعایت موارد صیانتی دقت و توجه زیادی به خرج دهند،زیرا تعالی رفتار سازمانی و صیانت دو وجه مهم از وجوه خدمت در پلیس است که فرماندهان باید در حسن انجام و بهبود آنها نظارت کامل داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی تعمیق باورهای دینی و حرکت در مسیر ارزش های اسلامی را رکن اصلی صیانت دانست و تصریح کرد:صیانت از کارکنان مستلزم حرکت جهادی، نظارت مستمر، آموزش های کیفی و هدفمند و احساس مسئولیت ویژه است.

گفتنی است در پایان مراسم از فرماندهان و کارکنان کاشف دو تن و 464کیلوگرم انواع مواد مخدر که در چند روز گذشته کشف شد با اهدای لوح تقدیر شد.

نظر شما
پربیننده ها